ONTWIJKEND GEDRAG

donderdag 8 oktober 2015


Hey. Voor lichaamsbehandeling moet ik abnormaal veel leren. Ik heb denk ik 1/8 ervan geleerd en waarschijnlijk krijg ik de toets morgen. Maar de concentratie is ver te zoeken. Vandaag was ik gelukkig kwart voor 12 al uit en in de ochtend alleen zelf een gezichtsbehandeling gehad waarbij ik lekker heb liggen slapen, perfecte schooldag niet?

Ik heb onbeschrijfelijk veel zin in de herfstvakantie! Vooral vanwege Walibi Fright Night, ik kan echt niet wachten!! Gelukkig ga ik al meteen die zondag. Ik zou wel graag willen vloggen in Walibi, maar het enigste wat je dan waarschijnlijk alleen maar zult horen is hard gegil, hahha. Dus ik denk dat ik die dag foto's ga maken en dat op me blog ga zetten en een aparte video van mijn hele herfstvakantie bij elkaar -inclusief een aantal beelden van fright night-?
Aan m'n blog wil ik deze vakantie ook werken, want ik wil hem een klein beetje veranderen qua layout. Voor artikelen wil ik graag outfit foto's maken en voor youtube heb ik ook een aantal video's in gedachte. Laat het me even weten als jij nog leuke video ideeën hebt die ik kan filmen met vriendinnen of alleen. :)

Vanavond ga ik sporten met Roos na een lange tijd niet samen te hebben gesport. Ik probeer nu weer een beetje gezond te eten en sporten regelmatig aan te houden, want ik merk echt dat ik door school veel sneller ongezond en veel ga eten doordat andere mensen om je heen dat doen of omdat het gewoon simpel is, maar nee ik wil nu echt m'n doelen behalen voor volgend zomer dus moet ik mezelf weer even motivatie geven, haha.

Dit waren een beetje random gedachtes die ik wou delen aangezien ik nog steeds geen zin heb om te leren en waarschijnlijk realiseer ik me vanavond laat na het sporten dat ik eigenlijk toch wel had moeten leren waardoor het nachtwerk gaat worden. Fijne avond! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten