DRANKJES EN DANSJES

donderdag 14 januari 2016


hai bitches,
 
Het bloggen glipt er een beetje tussenuit wegens gebrek aan laptop, lol. Ik zou al 5 dagen geleden bericht moeten hebben gekregen van me laptop, maar helaas heb ik nog steeds geen bericht gekregen. Dus het is eventjes afwachten. Op de computer van me broer kan ik ook niet altijd dus helaas kan ik al die leuke posts die ik in me gedachten heb niet snel plaatsen en komen er veel berichten erg laat, zoals deze.. Het gaat weer eens over me weekend. Twee berichten over het weekend achter elkaar? Ja. Sorry not sorry.
Afgelopen weekend heb ik weer een leuk weekend gehad en ik heb het gevoel alsof het aankomend weekend ook weer leuk gaat worden, haha. In ieder geval, vrijdag avond zat ik saai aan een schoolverslag -begint al met een leuk weekend-, zaterdag had ik een ontzettend lange werkdag en in de avond ging ik met vriendinnetjes uit in Schagen. Zondag hebben Roos en ik vrijwel de hele dag op bed gelegen en in de avond ging ik gezellig met vriendinnen uit eten! Me weekend klinkt nu misschien wel minder leuk dan dat het daadwerkelijk was, haha.
 
Wat eigenlijk door de weeks gebeurt is niet erg veel. Ik ben nu dan vooral bezig met school, leren (!!) -tentamen week is coming- en sporten. Sinds twee weken doe ik nu op een woensdag avond een groepsles in de sportschool die ik echt ontzettend leuk vind en nu standaard elke woensdag avond ga doen. Daar naast moet ik ook nog van me instructeur een andere schema volgen in de fitness. Lekker veel spierpijn dus.
 
Ik heb zojuist voor het eerst in m'n leven een trouwjurk aan gehad (iriisxox.vsco.co) en jeetje wat zit dat strak zeg, niet te doen, haha. Gelukkig duurt het nog lekker lang voordat ik een hele dag in zo'n ding moet lopen.
Voor nu staat leren nog eventjes op de planning. Goede nacht!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten