NYE

vrijdag 1 januari 2016

happy new yeaaaar!
Het is 2016. Nieuwe jaar nieuwe kansen. Het idee is zo heerlijk. Er is al een goede start begonnen met een leuk avondje. Alhoewel ik op een gegeven moment niet erg kon genieten omdat mijn ogen dachten dat het wel de perfecte moment zou zijn om te gaan ontsteken..
Goede voornemens heb ik niet zozeer, maar ik wil wel graag zoveel mogelijk dagen leuke dingen doen. Het vooruitzicht is al goed. Morgenavond komen er twee vriendinnen slapen en maken we er een leuk weekend van voordat we weer naar school moeten. Morgenochtend moet ik vroeg weg om me laptop naar de winkel te brengen, want cola over je laptop doet niet veel goeds. Hopelijk krijg ik me laptop snel terug vanwege school en natuurlijk me blog. Morgen middag werken bij het koffie tentje. Er is een post in het vooruitzicht over mijn wensen en doelen.









Hoe was jullie jaarwissling? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten