Mini Shoplog

maandag 26 november 2012

Vandaag heb ik een mienie shoplog voor jullie! Ik ben met een vriendin naar het winkelcentrum geweest. :-)

Ik wilde al onwijs graag een goeie (grote) kaarspot. Dus ik ben naar de Big Bazar geweest, omdat ze daar onwijs veel kaarsen hebben. 
Toen ben ik deze tegen gekomen! Hij ziet er mooi uit en hij ruikt super lekker!
De kaars is van het merk Airwick. En de geur is in 'Smooth Satin & Moon Lily'.
Gekocht bij de Big Bazar voor €2,99
 Zo ziet het er uit als het kaarsje is aangestoken. :)
Toen kwam ik deze in de kruitvat tegen! Dit vindt ik echt onwijs handig om aan me kledingkast te hangen.
Het is van het merk TrueSpirit. Het was van €2,99 afgeprijst naar €1,99.
Gekocht bij Kruitvat voor €1,99. 


 Al mijn pennetjes ben ik kwijt.. Dus ik moest nieuwe kopen.
Dit is van het merk Hair Essentials.
Gekocht bij Kruitvat voor €1,25 per stuk.


Altijd handig! Ik gebruik ze niet voor m'n oren, want dat is heel slecht. Maar ik gebruik het elke avond en ochtend voor tussen me winpers, om de restjes make-up weg te halen.
Dit is van het merk Cotton.
Gekocht bij Kruitvat voor €0,29


Mijn neusstrips waren op en ik wou nieuwe want ik vind ze wel fijn. :-)
Het is van het merk Essence.
Gekocht bij Kruitvat voor €1,72


Dat was mijn mienie shoplog. Ik heb niet veel boeiends gekocht.. Maarja.
In totaal (met eten en drinken erbij) ben ik €14,44 kwijt.

Liefs, Iris.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten