4 things tag

zaterdag 4 mei 2013

Een tag! Ik hou van tags! Ik heb laatst een hele oude tag terug gevonden en het leek me wel leuk om weer eens een tag te doen! Het is  de '4 things tag' en het zijn 7 vragen waar je dus 4 antwoorden bij zet.

4 things in mijn tas
Lippenbalsem
Notitieboek
Pen
Oordopjes

4 things op mijn bureau 
Flesje water
Zonnebril
♥ Handcrème 
Toetsenbord

4 favoriete dingen in me kamer
Vision bord
Laptop
Make-up
Nagellak

4 things die ik altijd al heb willen doen
De loterij winnen
Ver komen met me blog
Zoe Sugg ontmoeten
Inloopkast hebben

4 things waar ik op 't moment van houd
Kasper
Instagram
Mijn blog
Danoontje ijsjes

4 things waarvan ik wed dat je ze niet van me wist
Ik ben bang voor vlinders
Ik huil bij (bijna) elke film
Ik sta altijd 5:20 op als ik het eerste uur moet beginnen
Stiekem vind ik oranje een mooie kleur

4 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
Eva Luitsz - You Deserve It
LOL - Heart On Fire
Will.i.am ft. Miley Cyrus - Fall Down
Bridgid Mendler - Hurricane

Dat was leuk. Bij sommigen vragen stond ik echt 10 minuten te denken.
Ik wil vaker tags doen. Als jullie een leuke tag hebben, laat het weten. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten