O GOD NO

donderdag 10 september 2015

Hei. Net terug van het voetbalveld en ik heb het weer een beetje onderschat. Ik moet er aan geloven dat de zomer ophoud. Niet erg in mijn geval aangezien ik erg veel zin in de herfst en winter heb wat jullie nu inmiddels wel weten denk ik. Niet dat ik aan voetbal doe, maar er speelde knappe jongens tegen knappe jongens. Nee joke, ik keek bij een vriend en na goed he voetbal kijken is geen straf. :pp
Wat de titel betreft, ik begin ziek te worden. nooooo. Ik kan dat echt niet hebben nu ik net met school begin en ik wil niks missen en überhaupt is ziek zijn echt niet chill. Duim voor me dat ik niet ziek word oke?
De foto heb ik gemaakt omdat ik in de trein wou bloggen maar dat is er niet van gekomen vanwege iets wat ik denk ik niet hier kan plaatsen, ahaha. Maar ik geef je een hint dat er behoorlijk knappe jongens in Haarlem lopen en dat is echt niet normaal hoe veel. Door deze drie weken school heb ik er veeel gezien kan ik je zeggen.
Het is dat het nu tien uur is en ik nog moet leren en huiswerk moet maken én op tijd naar bed moet aangezien ik me niet lekker voel, maar anders had ik meer willen schrijven. Gauw weer!

Hoe was jou dag vandaag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten