SUMMER 2015

donderdag 10 september 2015


Ha, ik zei dat ik veel foto's had van mijn zomervakantie, maar nu ik even tussen mijn foto's kijk kan ik niet veel meer vinden. Ik denk dat het komt omdat ik eigenlijk deze zomervakantie bijna elke dag heb gevlogt waardoor ik meer dingen heb vast gelegd op film in plaats van foto's. Als m'n vlogs van de zomervakantie wilt bekijken klik hier.
Er zitten nog foto's tussen die ik in een aparte post laat zien aangezien ik echt één top dag heb gehad.

Mijn zomervakantie is niet de meest leukste zomervakantie die ik ooit heb gehad... Ik weet niet precies waar dat aan lag maar voor mijn gevoel deed ik vorig jaar meer leukere dingen. Als ik het me nog goed kan herinneren dan, want ik vergeet erg snel hoe dingen zijn gegaan. Ik hoop ontzettend dat ik volgend jaar op vakantie ga...

Ik laat het je doen met de foto's in de collage en de vlogs op mijn youtube kanaal en de overige foto's op mijn vsco cam. KUS.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten