MONDAY

maandag 14 september 2015


Hei

Hoop dat iedereen een superfijne dag heeft gehad vandaag. Ik ben vandaag een dagje thuis gebleven om uit te zieken, ja, ik ben dus wel ziek geworden wat ik al dacht. Ik was echt niet in de stemming om zo de hele dag te reizen. Gelukkig had ik maar twee lessen vandaag waaronder mentor uur dus dat kun je vaak wel missen. De hele weekend heeft er zoals vandaag uit gezien. Zaterdag ben ik wel te werk geweest waar ik erg blij om ben want nu heb ik toch weer een aantal uurtjes erbij. Ik denk dat de griep niet meer word verlengt. Hopelijk kan ik terug naar school morgen.

Nu is het tijd om te chillen op me bed (wat ik de hele dag al doe) en te skypen met Joyce om onder andere huiswerk samen te maken, haha. Morgen school van half 1 tot 3. Bye. <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten