DIT WIL IK EVEN DELEN

donderdag 1 oktober 2015

heiiiia

Hoe gaat het? Ik heb een tijdje niks van me laten horen. De griep is weer weg hoor! Ik zit lekker genesteld op mijn bed met dekens, muziek en aan het werk met verschillende dingen op mijn ''to-do list'' waar dus ook op stond dat ik echt wel even moest gaan bloggen. 

Ik ben zo ongelooflijk moe 's avonds als ik uit school kom, waardoor ik de sportschool ook niet meer in stap en geen puf meer heb om te bloggen, heel vervelend. 
Om je maar weer up to date te brengen heb ik een collage gemaakt. De hoogte punten zal ik wel even vertellen haha.

vrij 18/09 Maze Runner 2 in de bioscoop gezien, nu weer een jaar wachten tot de laatste film van de Maze Runner delen.
zo 20/09 Julia en ik zouden naar de mac gaan en gezellig bij mij thuis zitten om te kletsen. In plaats van bij mij thuis te gaan kletsen wouden we na de mac naar de kermis toe fietsen. Nu komt het verhaal... Tijdens het fietsen stond er een gele auto voor het stoplicht. In de auto zaten jongens en ze waren aan het toeteren, zwaaien (wij terug zwaaien) en draaide hun raam open en riepen niet zo snel fietsen dames. Wij gaan normaal door fietsen en toen zag Julia (ik zat op mijn mobiel) dat aan het einde van de fietspad de gele auto dwars op het fietspad stond zodat je er niet meer langs kon fietsen. We gingen meteen een steegje in fietsen en een aantal minuten later gingen we weer fietsen op dat fietspad want we zagen de auto niet meer. Toen we aan het einde van de fietspad fietste zagen we de auto rechts van ons geparkeerd en de jongens waren de auto uit gegaan en stonden met stenen naar elkaar te gooien... Julia en ik zijn niet normaal snel door gaan fietsen want toen de jongens ons zagen stapte ze meteen weer hun auto in en kwamen achter ons aan rijden. Uit schrik zijn Julia en ik allebei een andere kant op gaan fietsen. Ik verstopte me en zag de auto op de rotonde rijden weer de kant op naar waar ze vandaag kwamen. Julia kwam naar mij toe fietsen en we waren ze kwijt. Maar jeetje was echt even een schrik van me leven. Na dat dit gebeurde schrokken we van elke gele auto die we maar zagen, haha. Ik wil hierbij echt zeggen dat je niet moet terug zwaaien als er jongens naar je zwaaien... Ik heb eerlijk gezegd geen idee of ze ook achter ons aan waren gekomen als we niet hadden gezwaaid.
do 24/09 Vrije dag van school dus de stad in geweest in Haarlem met Joyce!
za 26/09 Alkmaar shopping night met Linde.

Vandaag is het donderdag en ben ik alweer net als vorige week vrij aangezien m'n lerares van praktijk gezichtsbehandeling longontsteking heeft geloof ik. Het gekste is, ik wil liever naar school dan dat ik thuis zit. Zo leuk vind ik school blijkbaar, haha. Maar doordat ik geen school had ben ik vandaag dus mooi te wezen sporten. Ook ben ik een stage gaan zoeken aangezien ik al 11 november stage moet lopen.

Nu is het wachten tot ik word geroepen voor het avond eten (pannenkoeken<3) en kan ik daarna heerlijk mijn favoriete programma Bluf kijken en gaan slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten