HOE GAAT HET VERLEDEN?

donderdag 26 november 2015

Té lang geleden, so sorry. Ik heb het eerlijk gezegd ontzettend gemist, maar ik zag er de laatste tijd erg tegenop om bij te praten. Toch zal ik het moeten doen. Dus ik zal je op de hoogte houden over alles zonder dat het rommelig word, alhoewel dat al snel een beetje moeilijk zal worden. Misschien ben je nieuwsgierig, misschien ook niet... maar ik heb het gevoel alsof ik wel echt bij moet praten aangezien het heul lang geleden is. Er zijn een aantal leuke dingen in m'n leven gekomen. 
Ik heb een nieuwe baan. yeah, ik ben blij. Ik heb er een baantje bij die meer bij mijn past dan de Albert Heijn, haha. Een half jaar geleden heb ik mijn gegevens achter gelaten bij een koffie tentje bij mij in de buurt. Een maandje of meer geleden hebben ze me gebeld en kon ik al gelijk beginnen! Nu werk ik er dus inmiddels langer als een maand en het bevalt me ontzettend. Ik heb het er erg naar m'n zin en ga er anders dan de Albert Heijn met zin heen gelukkig. Albert Heijn hou ik er nog even bij op een donderdag avond tot ik merk dat het niet meer gaat. Ik werk op een zaterdag en zondag bij OttimO. De zondag nu nog tot en met december. Vanavond moet ik dus bij de AH te werk en ik zie er tegenop, haha. Eigenlijk wil ik het wel opzeggen, maar het verdient natuurlijk wel goed. Dus dat! Als je ooit in Heerhugowaard in middenwaard bent kom dan eens naar OttimO wat drinken en/of eten. :)

Ik heb het beter op school gekregen! Het is zo leuk! Goed gevoel, verhoogde cijfers, trotse ouders is een heerlijk gevoel. Ik vind het ontzettend leuk om verder te leren in de technieken van schoonheidsverzorging. Gisteravond heb ik m'n broer een behandeling gegeven met een maskertje erbij, haha geweldig.

Over school gesproken, ik loop één keer in de week stage. Jep, ik loop nu op een woensdag stage in een schoonheidssalon. Hierdoor merk ik echt dat ik ervaring op doe voor mijn eigen toekomstige salon. Vanaf ongeveer begin volgend jaar moet ik ook op een dinsdag stage lopen.
Ik ben weer volop bezig met een fit en healthy lifestyle. Eindelijk heb ik de smaak weer te pakken met sporten en gezond eten en ik kan je zeggen: ik hou er van! Ik heb het zo erg gemist. Vanaf maandag dacht ik echt ik moet het weer veranderen aangezien het mijn voornemen is voor 2016 en waarom zou ik niet nu al beginnen? Dus nu ben ik al 3 dagen achter elkaar aan het sporten en 4 dagen achter elkaar gezond aan het eten (aangezien ik vandaag niet kan sporten vanwege school en werk) en ik hoop dat ik dit nu echt even kan volhouden voor eigenlijk de rest van me leven en vooral m'n doel behalen om voor de zomer 2016 een VS body te krijgen. En al lukt het niet dan heb ik in ieder geval m'n best gedaan en ben ik een stuk vooruit gekomen én komt die VS body er echt nog wel aan. Ik hoop morgen avond weer in de sportschool te belanden!

Zo, voor nu is dit het wel en hoop ik weer vanaf nu verder te kunnen bloggen, haha. Ik ga nu nog eventjes een kwartier opletten in de les en dan weer lekker bussen treinen en fietsen naar huis en vanavond werken. Wat zal ik blij zijn als ik vanavond in bed lig.

Fijne dag verder, spreek je later deze week. X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten