1 DECEMBER

dinsdag 1 december 2015

HET IS DECEMBER. <3

Als het december is kan ik alleen nog maar denken aan al die feestdagen en vooral gezelligheid met overal verlichting en kerstbomen en cadeautjes en aaah, perfect. De tijd is zo snel gegaan dat het nu alweer december is waar ik dus al maanden geleden op heb zitten wachten. Me moeder liet me net een boel aan kerstballen zien die ze zojuist heeft gekocht die we volgende week in een echte kerstboom gaan hangen. Ja die echte wil ik even duidelijk maken aangezien wij al jaren achter elkaar een neppe boom hebben en ik dat eigenlijk gewoon niet meer wil, want een echte kerstboom is altijd het beste. De neppe kerstboom hebben we trouwens ook al iets van 3 jaar niet meer op gehad dus ik kan echt niet wachten tot we de kerstboom hebben staan. M'n december feelings beginnen nu echt heel dit bericht over te nemen zoveel zin heb ik er in, haha. En ik zit al helemaal te bedenken wat ik in de kerstvakantie (die er overigens al bijna is) ga doen. Wat ik vooral wil gaan doen is schaatsen, naar het tuincentrum gaan om te kijken naar al die kerst frutsels, veel kerstfilms kijken, kerst recepten bakken, de kerstboom natuurlijk versieren wat ik dus eigenlijk al volgende week ga doen als sinterklaas weer mooi is vertrokken naar Spanje. Dat vind ik altijd wel weer balen aan Nederland. Zelf had ik al twee maanden geleden het huis versiert in kerst spullen (ja dat ga ik later echt doen als ik op mezelf woon), maar in Nederland kan dat haast niet omdat je nog sinterklaas hebt. Niet dat ik moet klagen, want sinterklaas is ook een erg leuke feest.

December begint niet zo feestelijk voor mij doordat ik nu behoorlijk ziek op bed lig. Ik baal er ontzettend van want ik hou echt totaal niet van ziek zijn en vooral niet in deze maand. Hopen dat ik snel weer beter ben. Vooral voor zaterdag wil ik beter zijn want dan is het pakjes avond! Alhoewel ik altijd erg lang ziek ben, dus hopen voor het beste. 
Wat trouwens nu een mooi moment is om te doen is de serie Gossip Girl verder kijken. Ik heb sinds zondag avond Netflix -eindelijk- en ik vind het echt perfect voor zulke momenten. Met Gossip Girl verder kijken bedoel ik dus dat ik vorig jaar eventjes een Netflix account van iemand had, maar doordat ik die voor een korte tijd had kon ik de serie waarmee ik was begonnen niet afkijken. Wat trouwens erg vervelend is want ik moest nu een aantal afleveringen terug kijken om erachter te komen wat er ook alweer allemaal was gebeurd. Maar nu ben ik weer helemaal bij en ik ben volop aan het genieten! :)

In deze maand wil ik veel foto's vast leggen dus ik kijk ernaar uit welke foto's ik allemaal kan delen op me blog. Ik heb het gevoel alsof er leuke posts aan komen. Ik had ook een idee voor video's. Misschien een video waarin ik de kerstboom versier of iets? Geen idee, laat het me maar weten. 








Ik heb niet bepaald een leuke foto voor deze posts, maar het enigste wat ik alleen maar doe is in bed liggen om uit te zieken. Deze foto is trouwens ook niet van vandaag maar volgens mijn nog van de zomer haha. 

Raad eens met wat voor muziek ik vanavond in slaap ga vallen...
Fijne december allemaal. <3


Geen opmerkingen:

Een reactie posten