HOOGTEPUNTEN 2015: DEEL 1/3

woensdag 2 december 2015

januari
Begonnen een nieuw jaar met een knal! Samen met m'n lieve vriendin. 

Voor de rest stond januari vooral uit sporten en leren. En over het algemeen vind ik januari de stomste maand van alle maanden. Het is zo 'dood' na zo'n gezellige feestmaand.

februari 
Reüni van de leukste groep acht.
Kunnen we even waarderen hoe mijn haar er hier uit ziet? Want it back....
Strandje gepakt. 
PIZZA'SSS met roos. Én De Roelvinkjes waren op tv. Alleen maar liefde voor deze avond. <3
 Shoppen in Utrecht met deze schatten.

maart
Veel genieten van school met m'n lieve klasgenoten, omdat je de laatste paar schooldagen kon aftellen...
 Met een ontzettend ziek hoofd met school onderweg naar de Beautybeurs.
 Ja, ik zei ziek ja. Vrijwel heel de maand ben ik ongeveer ziek geweest.
In deze maand heb ik ook 20 (!!!) centimeter van me haar eraf laten knippen.

April

Met school naar de Efteling! Het was echt een van de leukste dagen van 2015. Ik heb het ook gevlogt wat te zien is op m'n youtube kanaal.
Pasen met de familie. <3
Mega Piraten Festijn. 
Deze maand had ik ook al mijn examens afgerond! En werd ik weer erg ziek, helaas precies rond Konings dag. 

&& lente kwam!
De andere twee delen komen er binnenkort nog aan. ♥ Het is zo leuk om de herinneringen terug te halen. Ik heb erg veel plezier in het maken van deze posts. Me blog maakt het nog makkelijker om terug te halen wat ik allemaal dit jaar heb gedaan. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten