CREA BEA

donderdag 3 december 2015

Om mezelf een beetje te vermaken tijdens het ziek zijn heeft me moeder weer een frutseltje gekocht. Wel een erg leuk frutseltje. Rond Halloween had ze een pompoen gekocht met papiertjes en dit keer kerstballen. Ik vind het echt heel fijn om te doen. Het is eigenlijk net als tekenen, lekker rustgevend. Ook ben ik nu erg druk met het kijken van alle vlogmas van youtubers. Zoveel youtubers doen nu mee aan vlogmas dat het echt heel moeilijk is om iedereen bij te houden. Wel heel leuk, want ik hou echt van vlogmas.

Ondertussen ben ik nu al drie dagen ziek thuis en morgen blijf ik ook nog een dagje thuis, want snel beter word ik helaas nooit...Gisterochtend heb ik een ontzettend leuke film gezien op Netflix! Hij heet The Duff. Als je hem nog niet hebt gezien is het zeker de moeite waard om te kijken. Echt een typisch tiener meiden film. Als jij nog een aanrader hebt voor een film laat het me weten want ik ben een film freak en een goede film als je ziek bent is echt fijn.

Ik kan ook niet wachten tot zaterdag avond voor pakjes avond. Ik vraag me echt af wat ik krijg aangezien ik dus totaal niks wist te vragen... Zo gek, omdat ik vorig jaar echt een lang lijstje kon maken kon ik dat dit jaar niet. Mijn idee was ook om een soort sinterklaas-kerst wishlist te maken en die te delen op me blog, maar ik weet niks te vragen... Behalve één bepaalde parfum. Daar kan ik geen heel post over maken helaas, haha. Dus dat idee valt al af om een post mee te maken. Nu ik ziek ben hou ik er echt van om weer te bloggen, maar ik weet niet precies waar over. Als je ideeën hebt laat het me weten.

Morgen ochtend moet ik me broertje naar het busje brengen die naar school toe gaat. Hij gaat verkleed in zijn pieten pak omdat morgen sinterklaas op zijn school komt, zo leuk, hij is er helemaal enthousiast van. Dus ik ga nog maar eventjes een aflevering kijken van Gossip Girl en nog een aantal vlogmas video's kijken en voor hoe vroeg het nog kan een beetje op tijd gaan slapen. Net kwam trouwens m'n buurvrouw langs om een grote tas kleding te brengen van haar dochter. Super fijn, want de dochter van mijn buurvrouw (die nu inmiddels op d'r zelf woont) kocht altijd veel merkkleding dus nu heb ik allemaal fijne adidas, nike, zara, puma kleding binnen. Ik zit nu ook lekker in een mooie adidas jogginsbroek. <3 Weltrusten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten