GEPRANKED OP TV

maandag 14 december 2015

Wat een dag. Ik hou het eventjes kort aangezien ik er over een paar uur weer uit moet om naar school te gaan dus ik wil niet te laat gaan slapen, maar ik moet dit eventjes kwijt want straks krijg ik het weer druk dat ik het niet kan posten.
Vandaag had ik maar een uurtje les en ging uit school met twee klasgenoten de stad in (Haarlem dus). Tijdens het winkelen stond er een man op straat en hij kwam me heel erg bekend voor. Ik wist dat als hij iets aan ons zou vragen ik zeker wist dat hij van tv of youtube zou zijn. En jawel, hij vroeg voor een selfie. Juliette en Celine gingen al een klein beetje afstand nemen want die dachten ook wat een rare gozer wat een erg normale reactie is, haha. Hij vroeg voor een selfie met een peace teken, dus ik deed mee. Daarna vroeg hij voor een selfie met een duckface, maar omdat ik wist dat dit of op tv zou komen of op youtube dat een duckface een beetje gênant zou zijn. Ik zei nee hier heb je wel genoeg aan doei. Toen liepen we de winkel in naast dat het gebeurde en zeiden Juliette en Celine dat ze zo'n apparaat van een microfoon in zijn zak zag zitten. Toen wist ik het al helemaal zeker. Op een gegeven moment liepen we de winkel weer uit en kwam iemand anders naar ons toe. Ik herkende hem al helemaal, ze waren van het programma Streetlab. Hij zei waar de camera's waren en vertelde dat ze bezig zijn met het onderzoeken hoe ver je kunt gaan met selfies. Ook vroeg hij hoe oud we waren en omdat we nog geen 18 zijn mogen ze het eigenlijk niet uitzenden vanwege op tv komen. We zeiden dat onze ouders het wel oke vonden en moesten een formulier invullen met gegevens en handtekening. Ze vertelde dat het in maart op tv te zien is, wie weet kun je me zien?

Ik vond het zo grappig dat ik dit heb mee gemaakt, omdat ik precies nog een paar weken geleden zat te bedenken dat het me leuk lijkt om het zelf mee te maken. Ook omdat me broer en ik altijd Streetlab kijken dus ja ik vond het echt heel geinig, haha.
Wat ik in de stad heb gekocht is de lipstick Creme Cup want mijn huidige Creme Cup is nog maar één millimeter dus ik moest nodig een nieuwe halen. Ook kocht ik een Deus pet. Het was een beetje een impulsieve actie. Ik wou altijd wel een Deus pet maar omdat de hype nu een beetje over is wist ik het niet zeker. Toch heb ik het gedaan. 

En nu de dienstregeling van NS is verandert moet ik alleen nog maar een overstap nemen in Amsterdam of een sprinter pakken. Ik baal zó. Alleen in de spits rijd te trein... Dus heel veel haat voor NS. :) Bye. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten