PAKJES AVOND

zaterdag 5 december 2015

Hi!

Het is pakjesavond en zoals elk jaar vieren we het. Ik voel me altijd net een klein kind op deze dag. Geen idee te hebben van wat je krijgt en lekker veel cadeautjes uitpakken, vind niemand vervelend toch? Het is zo leuk om te zien hoe me broertje zo enthousiast is.
Ik zit nu op de bank van jurk omgewisseld naar me nieuwe pyjama en badjas. Ik zit vol van al het lekkere eten en vooral van de macarons. Je kunt me echt wakker maken voor die dingen, zo lekker!
Vandaag ging ik na 4 dagen op bed te hebben gelegen weer werken en dat viel even zwaar tegen. Ik merk meteen dat ik niet beter ben. Morgen moet ik ook weer werken. Hopen dat het dan beter met me gaat.

Wat ik van Sinterklaas heb gehad is zoals je op de onderste foto kan zien: ondergoed, pyjama, badjas en twee parfums. Hunkemöller heeft echt mooie dozen als verpakking! Wat ik ook heb gehad maar niet bepaald de moeite waard is voor een foto: 3 paar sokken, oortjes, mascara, paraplu, chocolade letter en een mooie doos waar je tissues in doet (voor op school). Ik ben zeker wel verwend!

Hoe heb jij Sinterklaas gevierd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten