WORK IT GIRL

woensdag 27 januari 2016

haihai. Ik heb me laptop na honderd jaar weer terug. Wat heb ik hem gemist. De hoogtepunten van 2015 deel 2 staat nu ook online en hopelijk kan ik deel 3 ook snel maken. Ik heb het nu flink druk met school want ik heb tentamen weken. Gisteren had ik praktijk examen cosmetisch hand nagel voet en guess what... ik ben geslaagd! Proud of myself.
Vrijdag heb ik 5 toetsen waar ik eigenlijk nog niet voldoende voor heb geleerd, maar ik heb gek genoeg nul concentratie om te leren. Precies zoals nu. Ik moet nu eigenlijk al ongeveer 2 uur bezig zijn met leren, maar in plaats daar van ben ik aan het bloggen. Me concentratie is vooral weg omdat ik een week voor deze week elke avond vol op aan het leren was maar het bleek dat ik dus de hele tijd het verkeerde aan het leren was... Ik voelde me zo stom! Het was niet eens mijn fout, alleen het idee dat ik elke avond hartstikke hard aan het leren was en je er dan achter komt dat je het verkeerde aan het leren bent is niet bepaald fijn. Ik zal nog eventjes proberen te leren in de paar uurtjes die ik nog heb om ervoor te leren. Straks na het eten ga ik weer naar de sportschool om de les bodypump te volgen samen met Roos. Morgen heb ik sportdag met school en morgen avond heb ik een talentenjacht van me oude school waar ik ontzettend veel zin in heb! Zoals je al hoort heb ik dus eigenlijk alleen nog vandaag voor en na het sporten tijd om te leren.. 
De afgelopen paar weken heb ik gekeken naar een vakantie bestemming met een vriendin van me. Er staat een leuk plaatsje op de planning. Als alles door gaat laat ik het jullie weten. Nóg een reden voor mij om aan een summer body te werken, haha.

Alvast fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten