GEEN GOEDE START VAN HET WEEKEND

vrijdag 5 februari 2016

Tjohei! Net ben ik zo hard geschrokken... Ik heb me zojuist verbrand dicht bij me lies. Hoe dat is gebeurd? Ja eigenlijk heel dom. Ik ging eten koken en moest de pasta in een vergiet gooien maar dat deed ik te snel waardoor al het hete water over me been heen ging. Auw! Ik ben echt heel erg geschrokken... Precies had ik weer een strakke legging aan waardoor het aan me huid brandde dus toen ik me legging uit deed zag ik een wond. Snel heeft me moeder er een washandje met koud water op gedaan en een zalfje tegen brandwonden met een gaasje. Pfoe. Gelukkig hoef ik morgen niet te werken dus daar heb ik mazzel mee. Ik zou morgen avond wel uit gaan, maar ik moet even kijken hoe het er morgen mee gaat.

Voor de rest heb ik deze afgelopen twee weken super gezond gegeten en veel gesport. Over 20 minuten moet ik naar de sportschool om te wegen en meten. Helaas kan ik dit weekend niet sporten vanwege me brandwonden. Wel ben ik benieuwd naar me vetpercentage aangezien ik dus heel gezond heb gegeten en veel heb gesport.

Gister ben ik een dagje thuis gebleven en ging gister avond naar Wonders toe en de bioscoop in Haarlem. In de Pathé draaide de film The 5th Wave. Erg leuke film! Het was een open einde dus er komt nog een vervolg aan als het goed is. Wel was ik pas half 1 thuis en moest ik vanochtend om half 6 weer opstaan.. Veel slaap heb ik niet gehad toen me wekker ging en op dat moment was ik enorm misselijk door de ongezonde hapjes bij Wonders en de m&m's bij de bioscoop. Ik denk dat m'n lichaam niet klaar was voor ongezonde snoep, haha. Dus bleef ik vandaag ook thuis.. En dat is ook de reden waarom ik eten wou koken om me moeder een plezier te doen. Dat is even goed fout gegaan..

Ik hoop dat het snel weg trekt en ik er geen plekken aan over houd...
Voor iedereen een fijn weekend toe gewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten