BACK AT IT AGAIN

vrijdag 1 juli 2016


Na veel maanden afwezig te zijn geweest op la blog, de blog een nieuw klein touch heeft gekregen, ik school heb afgerond sinds gister en vandaag mijn eerste vakantie dag was.. is het weer tijd om te bloggen. Vraag me niet wat precies de reden is dat ik er een tijd tussen uit ben geweest, want eerlijk gezegd weet ik dat zelf niet precies. Van de afgelopen maanden wil ik nog graag mijn hoogtepunten delen dus daar ga ik dit weekend even aan zitten om alle foto's weer bij elkaar te zoeken. Dus dat is dat.

Vandaag had ik mijn eerste vakantie dag en god god het is alweer 1 juli. De zomer mag zich wel even laten zien, want vandaag moest ik gewoon met een sjaal de deur uit in de harde wind en regen...
De wekker stond vanochtend 0630 uur (ja shoot me), met een productieve dag als vooruitzicht. En dat is gelukt. In de ochtend vroeg was er een gezonde bananen brood in de maak waar ik morgen een recept van zal delen die ik heb gebruikt, ik ben door dit prachtig weertje gefietst naar het winkelcentrum - not -, want er stond bij Hunkemöller wat items achter die ik woensdag even gauw had gepast toen ik boodschappen moest halen voor me stage. Met sale bij de Hunkemöller ben ik sowieso binnen aan het gluren. 

Nu zag ik alleen niet veel leuk lingerie, maar de Sylvie sport collectie waar ik al vanaf het begin wat van wou hebben was ook in de sale, score!  
Dus ik ben deze avond de sportschool na lange tijd ingedoken (niet met de kleding hierboven) en ook met veel twijfel. Mijn oordopjes ben ik namelijk kwijt en ik kan écht niet sporten zonder muziek. De enigste optie heb ik maar geprobeerd om de oortjes van me broer te gebruiken - die je trouwens ook ziet op de eerste foto -, maar god wat zijn die vervelend. Morgen maar meteen nieuwe oortjes halen. Heerlijk vind ik het wel om klaar te zijn met school en me te focussen op het sporten. Nu nog even opzoek naar eiwitpoeder voor shakes, suggesties?

Heb een fiiiijn weekend. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten