Mijn Rode Nagellakjes

zondag 25 november 2012

Het leek me een leuk idee om elke zondag een review te maken over 1 setje in mijn beautystash. Vandaag zijn het mijn rode lakjes, en misschien volgende week al mijn lippenbalsems? :)

Nagellak.. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Ik heb een verslaving wat betreft nagellak. Elk mooie kleurtje dat ik zie kan ik niet laten liggen in de winkel..
Meestal als ik dan weer thuis kom zie ik dat dat kleurtje al heel erg op een ander lakje lijkt. Dan geef ik die meestal weg.

Mijn nagellak stash zit in deze ladekast van de Ikea. Super handig vindt ik 'm! Al mijn lakjes zitten in de middelste la.
In de rosé bak zitten alle lakjes die ik wat vaker op moet doen. Vaak gerbruik ik een paar lakjes vaker dan andere en vindt ik het zonde als ik andere lakjes niet gebruik.
Achterin zie je een tijdschrift liggen. Die bewaar ik voor als ik stripnagels wil gaan maken. En er ligt achterin nagellak remover, alcohol en een nagelkoffertje.
Aan de rechterkant liggen allemaal verschillende dingen door mekaar. 
Glitters, stikkers, sponsjes, etc.
(Hier komt later nog een review over.)
Ik weet niet precies hoe veel lakjes ik heb, maar ik telde er paar maandjes terug 83. 

Ik ga niet al mijn lakjes laten zien in deze review, want dat zijn er te veel. Alleen me rode lakjes laat ik zien.

Dit zijn al mijn rode lakjes.
Rood draag ik echt niet vaak. Ik vind het bij mij 'netjes' staan. Chique. Ik vindt het alleen mooi voor een nette gelegenheid.
En al koop ik wel een rood, dan is het niet een rood-rood kleurtje, maar een rood-oranje of rood-rosé. Dat vindt ik dan wel wat mooier bij mezelf staan dan echt rood-rood.

1

Dit lakje is van het merk Laboratoires Dr renaud.
Nummer 14.
Ik heb dit lakje ooit een keer van me moeder gekregen.

Dit lakje is van het merk John Van G.
Nummer 1.
Dit lakje heb ik ooit een keer van me moeder gekregen.

3

 Dit lakje is van Catrice.
Nummer 690 Fred Said Red.
Dit lakje heb ik zelf een keer bij de kruitvat gekocht.

4

Dit lakje is van Garé(???)
Dit lakje heb ik van me broer gekregen voor me verjaardag.

5

Dit lakje is van MaXFactor.
Nummer 11.
Dit lakje heb ik ooit een keer van me moeder gekregen.

                

Dit lakje is van Etos.
Nummer 0512
Dit lakje heb ik ooit een keer gekregen van een vriendin van me moeder.

                     1   2   3   4   5   6 







Liefs, Iris.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



Geen opmerkingen:

Een reactie posten