Vlog Sinterklaasdagje

zondag 25 november 2012

Vandaag ging ik met me moeder en broertje naar me oom en tante. Daar zouden me nicht, haar man en me achterneefje zijn om met z'n allen naar Sinterklaas te gaan! :)
Ik heb vandaag veel foto's gemaakt, dus het is een vlog voor jullie, maar dan met foto's.


Stef ging vannochtend een kleurplaat inkleuren voor Sinterklaas en de pieten. :-)

Er zat wat in onze schoenen! 

Dit kreeg Stef in zijn schoen.

Dit kregen me broer en ik in me schoen.

 Onderweg naar Ursem!
Een straatje verder van het huis van me oom en tante heb je echt een leuk speeltuintje!

Bij me oom en tante!

Me nicht, haar man en me neefje kwamen iets later. Me neefje wou een zwartepieten pak aan! Hihi.

 Me moeder, broertje, tante, neefje en ik gingen lopend naar het café. Me nicht en neef gingen met de auto, omdat er heel veel wind stond. Watjes, haha. :-)
Bij het café. Eigenlijk zouden we buiten staan omdat sinterklaas met de boot zou komen, maar door die vreselijk harde wind werd dat afgelast dus stuurde ze ons al meteen naar het café om daar op sinterklaas te wachten.

Eenmaal in het café toen iedereen zat, zeiden ze dat sinterklaas toch wel met de boot was gekomen, dus iedereen ging weer naar buiten.. Een paar bleven zitten. Wij ook.

De zwarte pieten waren er al eerder dan sinterklaas zelf..
Een zwarte piet gaf me een broertje een handje pepernoten! Wel jammer, net toen ik die foto wilde gaan maken was de hand van de zwarte piet al weg..

Daar kwam sint hoor!
Me buurjongetje en buurmeisje waren er ook met hun oma. (onderin)





Sinterklaas moest op een nagemaakte 'The Voice Kids' stoel zitten, dus ik wist al ongeveer wat er zou gaan gebeuren..

Als eerst kwam er een toneel stukje.

Na het toneelstukje was er een kleine pauze om wat te drinken en daarna zou The Voice Kids komen. Wel jammer, want wij gingen in de pauze alweer naar me oom en tante om daar wat te drinken, we gingen niet meer terug. Ik had The Voice Kids wel willen zien..   
In de pauze werdt het helemaal versiert in een 'the voice' thema.
In het midden was de stoel van Sinterklaas.



Net toen we naar de deur gingen kwam sinterklaas naar me broertje! Leukleukleuk.

Onderweg kwamen we wat diertjes tegen.
Lama!




Prut.

Dit vondt ik best eng..

Toen we weer binnen waren lagen er 2 cadeautjes! Een voor me neefje en een voor me broertje.



Ze kregen allebij een raceauto.

 Eten en drinken.

En toen gingen we weer naar huis.

Het was een leuk dagje!


Liefs, Iris.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Geen opmerkingen:

Een reactie posten