Doe De Fake Test!

woensdag 19 december 2012

Vandaag kan je de FAKE test doen op m'n blog, waaruit blijkt hoe nep je eigenlijk bent que uiterlijk.
De quiz werkt als volgt. Ik stel een vraag, daar kan je op antwoorden met 'ja' of 'nee'. Let op: 'soms' telt ook als 'ja'! Er onder geef ik ook even mijn eigen antwoord.




1. Draag je make-up?

JA! Ik draag make-up. Niet iedere dag. Meestal zondag draag ik geen make-up.

2. Gebruik je een haartang? Dit kan een stijltang zijn, krultang of andere tool om je haar anders te maken dan het van nature is.

Nee. Ik gebruik heel soms (1 keer in de 3 maanden) een krultang, gewoon puur om te oefenen.

3. Heb je nepnagels? Acryl, gel of plaknagels.

Nee. Ik ben er nu ook veelste jong voor. Misschien in de toekomst ga ik gelnagels proberen (??).


 4. Draag je nepwinmpers?

Nee.


5. Heb je extensions in je haar?

Nee. Ik zal dat never in me leven gaan dragen. Ik ben blij met me haar!

6. Heb je een fake tan? Door de zonnebank of zelfbruiner?

Nee.

7. Heb je een cosmetische chirurgie gehad?

NO WAY!

8. Behandel je je haar chemisch, door bijvoorbeeld een permanent of haarver?

Nee. Ik heb alleen maar highlights wat nu aan het 'uitgroeien' is.

9. Gebruik je deodorant? Tja, laten we eerlijk zijn, ZWEET is je natuurlijk geur.. ;)

Hihi, ja.

10. Heb je gebleekte tanden? Whitening tandpast gebruiken telt ook mee!

Nee.

Bereken je uitslag!
geef voor iedere 'ja' een punt. Tel je punten op. 0 punten als je alles 'nee' hebt geantwoord. 10 punten als je alles 'ja' hebt geantwoord.

0 punten
Okay, hello miss naturel! Woow, jij moet wel helemaal into de naturel look zijn. Zelfs geen deoderant? Misschien is het wel leuk om af en toe te spelen met make-up?

1 - 5 punten
Een klein beetje fake is niet erg. Als jij je er lekker bij voelt is het toch fijn? :)

6 - 9 punten
Zeg, pas je op dat je niet een beetje doorslaat? Je wilt er natuurlijk niet uit zien zoals sommige opgeblazen popjes.

10 punten
Misschien moet jij even dimmen. Je kan ook te ver gaan. Ik hoop dat je op de meeste antwoorden 'soms' hebt geantwoord, want iedere dag 'the whole look' lijkt me ook veel werk. Relax! geniet van een make-up vrij dagje :)

Zo, en zelf heb ik 3 punten gescoord.

Bedankt voor het lezen!
En vergeet niet, dit is vooral als grapje bedoeld, niet als serieuze vragenlijst. :)
Bron foto's: WeHeartIt, Google





Geen opmerkingen:

Een reactie posten