DIY: Lip Scrub

woensdag 19 december 2012


Ik heb een Do It Yourself voor jullie! Een lip scrub. Ik heb een goed recept gevonden en ben aan de slag gegaan.
Super simpel, kost maar 5 minuten.



Wat heb je nodig?

  • 2 schepjes suiker.
  • 1 schepje olie.
  • 1 schepje honing.
  • Eetlepel.
  • Schaaltje/bakje.

Wat moet je doen?


Eigenlijk is het super simpel! Je stopt alles gewoon in een kommetje en je mengt alles bij mekaar.


Eindresultaat

Ik denk dat ik het een beetje te vloeibaar heb gemaakt.. Er zou nog wat meer suiker bij moeten. Maar het is niet zo'n ramp. Dit werkt ook prima.

Tips

  • Doe er plastic folie omheen en zet het in de koelkast. Het is 2 weken houdbaar!
  • Als je de suiker niet mee mengt kun je het gebruiken als een masker. Je huid wordt er super zacht van!
  • Breng de scrub in ronddraaiende bewegingen aan.

Zo, dit was mijn mini DIY. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Bedankt voor het lezen!




2 opmerkingen:

  1. Oh, ik doe het altijd met zout haha!
    maar dan doet het wel enorm pijn, ik ga het is proberen met suiker!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja ik zal suiker gebruiken als ik jou was. :) Succes!

      Verwijderen