NIVEA Onder De Douche Body Milk

zaterdag 22 december 2012

In dit artikel wil ik je wat vertellen over de nieuwe Nivea Body Milk. Het is een super handige douche product. De meeste mensen die vaak in de ochtend douchen hebben natuurlijk niet veel tijd. Daarom heeft Nivea iets nieuws: shower bodylotion. Ja, een bodylotion die je onder de douche gebruikt en gewoon afspoelt. Je huid voelt superzacht en je hebt geen gewone bodylotion meer nodig! 




Er zijn twee varianten. De donkerblauwe fles is voor de droge huid, de witte fles is voor de normale huid.

De nieuwe Nivea onder de douche body milk is ontwikkeld om onder de douche gebruikt te worden, nadat je je doucheproduct hebt gebruikt om jezelf te reinigen. Je natte huis absorbeert de extra voedende formule met Amandelolie snel en geeft je een zijdezachte huid.
 
De manier om het te gebruiken is vrij simpel:

1. Spoel je douchegel af.
2. Breng Nivea Onder de Douche Body Milk aan op de natte huid.
3. Spoel je lichaam af.
4. Droog je af en je bent direct klaar om aan te kleden.
Simpel, right?


Zelf heb ik een proefpakketje opgevraagt om het eerst te testen.

Ik ga het zeker kopen in de winkel, want ik vindt het super handig, zo'n bodylotion voor onder de douche! Het is niet dat ik altijd haast heb (want ik douche 9 van de 10 keer in de avond), maar het is alsnog handig dat je je lekker onder de warme douche bodylotion kunt aanbrengen! (Zeker) ideaal voor mensen die haast hebben en geen tijd hebben om bodylotion op te smeren na het douchen.

Nivea Onder de Douche Body Milk/Lotion is nu te koop bij alle drogisterijen en kost €5,99 voor 250ml.
Bedankt voor het lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten