Review Essie Lapiz Of Luxury

woensdag 26 december 2012



Essie nagellak is een salon kwaliteit nagellak merk, maar sinds dit jaar ook gewoon verkrijgbaar bij de DA en Etos. Ik ben echt verliefd op de lakjes van Essie! Elk lakje is mooi. Er zijn 100 varianten in het asortiment. Vandaag laat ik één kleurtje zien, met een swatche natuurlijk!
 
 

Ik ben dol op Essie lakjes. De verpakking ziet er strak en clean uit, daar houd ik van. Het kwastje is breed en lakt daardoor erg fijn. Als je korte nagels hebt kun je makkelijk in één keer je nagels lakken.De nagellak droogt snel en dekken (meestal) in twee laagjes. Tijd om de swache van de bovenstaande lak te bekijken!
 

Lapiz Of Luxury is een baby blauw kleurtje. Ik vindt het erg passen bij de winter, maar het kan ook prima in de zomer gedragen worden.
 



Essie lakjes zijn verkrijgbaar bij DA en Etos, en via www.essie.com. Ze kosten €9,99 per stuk.
 


Bedankt voor het lezen!



1 opmerking:

  1. Love your blog so much! , also love the nail varnish, I really want to essie nail varnish !:)
    followed!

    http://beellamode.blogspot.ie/

    BeantwoordenVerwijderen