HAPPY NEW YEAR!

maandag 31 december 2012

Zoals de titel en de afbeelding al zeggen: HAPPY NEW YEAR! We moeten er met z'n alle een top 2013 van maken! Wat veel mensen gaan doen voor een nieuwe jaar is 'lijstjes' maken voor de doelen die ze willen bereiken in een nieuwe jaar. Dat kan natuurlijk ook gewoon in je hooft. Je hoeft het niet perse op een blaadje te schrijven. Zelf maak ik altijd een lijstje met me goed e voornemens, maar dit jaar  heb ik iets a nders  gedaan. Lees snel verder!
 
 Een vision board! Laatst heb ik een filmpje gezien van mascha waarin ze uitlegde wat een vision board is, wat het inhoud en hoe ze het maakt. Ik had er nog nooit van gehoord, en het was echt een TOP idee! Ik ben naar de action gevlogen en heb leuke spulletjes gekocht. Thuis heb ik ook nog wat leuke tijdschriften gepakt.

Een vision board is eigenlijk gewoon het zelfde als een lijstje maken met je goede voornemen/doelen, maar dan op doek. Hoe leuk is dat? Veel leuker ja. :)
Zelf ga ik in 2013 naar Londen met school, dus heb ik wat plaatjes uitgeknipt van Londen.
Het zijn ook gewoon plaatjes die ik leuk of mooi vindt. Of plaatjes die me inspireren.

Als je ongeveer wilt weten wat voor spulletjes ik heb gebruikt of dat je ongeveer wilt weten hoe ik het nou heb gemaakt: binnenkort komt er een artikel over online.


365 keer wens ik jullie geluk,
365 keer kan de vreugde niet meer stuk.
365 keer zullen de dagen prettig zijn,
365 keer wens ik niemand op aarde pijn
laten we in 2013 gelukkig zijn.

Een gelukkig 2013 allemaal!! xxxx

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten