25 Vragen Tag

donderdag 3 januari 2013

We gaan een nieuw jaar in. Het leek me wel leuk om 25 persoonlijke vragen over mijn te beantwoorden in het begin van het nieuwe jaar. Zodat jullie mij beter kunnen leren kennen. :)
1. Heb je huisdieren?
Ja, ik heb 1 konijn. 5 dagen geleden (29 December) is mijn ene konijn overleden... Pff. :(
Links zie je Bunny en rechts zie je Kim. Bunny is overleden en is 4/5 jaartjes geworden. Ik weet niet meer precies of het 4 was of 5.
De konijnen waren eerst gewoon in huis bij ons. Ongeveer 2 jaar. Ze gingen na die 2 jaar in de garage omdat mijn broertje werd geboren en het zou niet goed zijn voor me broertje als ze nog in huis bleven met al het stof en viezigheid. Ik deed toen al iets minder met de konijnen doordat ze niet meer in huis waren.
Paar maanden later had Bunny me ontzettend erg bekrabt, me hand werd helemaal dik. Ik durfde ze sinds dien niet meer te aaien. Ja, Kim wel, maar Bunny beschermde Kim altijd en ging snauwen als je bij Kim in de buurt kwam..
Nu Bunny is overleden is het wel een behoorlijke klap geweest.. Ik ben helemaal overstuur. ''Had ik nou maar veel meer tijd besteed aan de konijnen.''
Nu ben ik ontzettend vaak bij Kim! Ik wil haar echt niet missen.
(Deze antwoord is wel erg lang, maar ik wou het gewoon eventjes kwijt.)

2. Noem 3 dingen die in je buurt liggen.
Een brandende kaars, een beeldje dat ik van een vriendin heb gekregen vanuit Kenia & m'n mobiel.

3. Wat voor weer is het nu?
Het is nu avond (22:37) dus het is erg donker, haha. Net was ik naar buiten en toen was er een erg koude wind.. maar overdag was niet warm. Wel redelijk zonnig.

4. Kan je autorijden? Ben je al gecrasht?
Neee, ik ben nog veel te jong! We hebben gelukkig nooit een ongeluk gehad met de auto. :)

5. Om hoe laat ben je opgestaan vanmorgen?
Ummm.. Ik denk tussen 9 uur en half 10. Ik probeer wel altijd half 9 wakker te worden en zet vaak me wekker (Ja, ik weet het, het is vakantie), omdat ik er niet van hou om weinig tijd te hebben in de ochtend. De dag gaat dan ook altijd zo snel voorbij als je geen ochtend heb. Nee, ik houd daar echt niet van! Als ik het eerste 2 uur vrij heb van school zet ik me wekker altijd gewoon op 6 uur. Heerlijk. :)

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Vanochtend.
7. Welke film heb je voor het laatst gezien?
Dan neem ik aan dat het eigenlijk gaat over een film in de bioscoop? Want ik heb vast wel eens thuis een film gezien op tv, maar of ik weet niet hoe die heet, of ik had niet door dat het een film was.
De film die ik voor het laatst heb gezien in de bioscoop is (denk ik) Step Up 4.
Ik heb een stukje inleiding over de film opgezocht:
''In het zonnige Miami probeert Emily, de dochter van een rijke zakenman, haar droom om professioneel danseres te worden te verwezenlijken. Emily ontmoet daar Sean; een aantrekkelijke jongen die leiding geeft aan een dans crew die grote en vernieuwende flash mobs maakt. De crew, die zichzelf THE MOB noemt, is vastbesloten om een wedstrijd te winnen waarmee ze een flink geldbedrag kunnen verdienen. Emily's vader werkt echter aan een bouwproject waarbij de wijk waar de leden van THE MOB leven in gevaar komt en duizenden mensen hun huis dreigen kwijt te raken. Emily en Sean binden samen de strijd aan tegen het ontwikkelingsbedrijf van Emily's vader. Ze veranderen de flash mobs in protest mobs met het risico dat ze hun eigen dromen moeten opgeven voor een hoger doel.'''

Trailer:

Ik vindt het echt een prachtige film! Wauw! Ik hou erg van films wat te maken heeft met dans, romantiek of films waar BN'ers in spelen.

8. Wat staat er in je laatst gekregen SMS?
Ik heb laatst al m'n sms'jes verwijdert. Maar ik kreeg gister een bericht van KPN. Niet boeiend om het te vertellen dus, haha.

9. Welke ringtone heb je?
Paar maanden geleden is er iets fout gegaan op m'n mobiel waardoor ik alles kwijt ben geraakt. Daar op stond Call Me Maybe van Carley Rea Jepsen. Wat geld kostte en wat ik niet meer overnieuw heb gekocht. Nu heb ik een melodie van zo'n oude telefoon. 

10. Ben je al in een ander land geweest?
Nu schaam ik me een beetje(haha), maar uhm.. Niet echt. Alleen in België. Dat was vorig jaar. We deden vroeger andere leuke dingen van het geld. Of spullen kopen.
We zijn van plan om nu elk jaar naar het buitenland te gaan.

11. Vind je sushi lekker?
Vorig jaar heb ik het samen met een vriendin van me gemaakt.. Het smaakte niet echt goed van ons zelfgemaakte kunst. Ik wil het graag eens een keer eten.

12. Waar koop je je eten, welke supermarkt?
Er zitten 2 supermarkten dicht bij mij in de buurt. Dat is de Vomar en de Albert Hein. Mijn vader gaat altijd naar de AH. Ik en me moeder gaan altijd naar de Vomar en me broer gaat verschillend.
13. Heb je ooit medicatie genomen om sneller in slaap te vallen?
Niet dat ik weet.
14. Hoeveel broers/zussen heb je?
Ik heb één broer, Jordi (16) & één broertje, Stef (2).

15. Heb je een gewone pc of een laptop?
Een laptop.

16. Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
14 jaar.

17. Draag je lenzen of een bril?
Ik draag overdag lenzen. Soms in de avond me bril.

18. Kleur je je haar?
Nee. Ik heb een paar maantjes geleden highlights in me haar laten verven, gewoon voor de fun. :)

19. Wat ga je vandaag nog doen?
Jammer dat ik dit artikel in de avond tik.. Ik ga me zo meteen klaar maken om te slapen.

20. Wanneer was de laatste keer dat je gehuild hebt?
Net nog, haha. Toen ik de eerste vraag van dit artikel beantwoorde.  

21. Wat is je favoriete pizza topping?
Ananas, jammmm.

22. Wat vind je het lekkerst, hamburger of cheeseburger?
Hamburger.

23. Heb je ooit eens nachtje doorgedaan?
Niet dat ik weet..

24. Wat is je oogkleur?
Licht blauw. Af en toe lijkt het een beetje een mix van blauw en groen.
25. Kan je het verschil proeven tussen Pepsi en Coca Cola?
Geen idee, nooit echt op gelet. Ik ben trouwens niet echt een cola fan.

Dit waren de vragen, ik hoop dat jullie nu een beetje wat meer van me af weten. Al vind ik dat er wel echt hele bijzondere vragen tussen zitten, hahaha.
Bedankt voor het lezen!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten