Kerst Nagels

zondag 16 december 2012

Kerst nagels! Iedereen wilt wel een mooie, unieke nail art op haar nagels op de kerstdagen!
Een kleurtje is leuk, maar een nail art is nog leuker! Heb je zelf geen idee wat je op je nagels kunt gaan lakken?
In dit artikel laat ik jullie een paar filmpjes en wat afbeeldingen zien voor inspiratie. :)

Filmpjes:

''Santa And Elf Suit Nails''


''Christmas Tree Nails''


''Easy Holly Nails''


''Holiday Lights Nail Art''


''Easy Christmas Nail Art''


''Cute Rudolph Reindeer Nails''


''Verry Easy Santa Hat Nails''


Afbeeldingen:


Leuk idee! (Bijna) elke nagel een ander patroontje.


Een 5 stappen foto hoe je makkelijk een kerstboom kunt maken, erg leuk.

Hertjes. :D

Vindt ik altijd erg mooi, op je ringvinger een andere nailart.

Leuk, erg classy.

Heel strak en netjes, super mooi.

En dan mijn favoriet...
Wauw. Hier hou ik van! Ik weet wel zeker dat dit een plakplaatje was, of een vormpje waar je nagellak op moet doen en dat je het met een stempel erop moet drukken. Ik ga wel echt op zoek naar zo'n patroon.
Weet iemand toevallig waar je ze kunt kopen of bestellen? Laat het me dan weten!
Als ik ze in huis heb laat ik zeker een foto zien.  


Dit waren de video's & foto's. Ik hoop dat je wat inspiratie hebt gekregen.
Bedankt voor het lezen!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten