December Tag

zaterdag 15 december 2012

December! December is een feestmaand, vandaar dat December ook één van mijn favoriete maanden is. Ik
heb een tag gevonden over heel de maand december. Het leek me leuk om deze paar vragen te beantwoorden. Lees je mee? :)



1. Wat vind je zo leuk aan de maand December? -  De feestdagen. Ook het seizoen vind ik prachtig! Ik hou van die avonden dat je lekker thuis op de bank zit met chocolade melk, kerstverlichting en dat het buiten sneeuwt, wauw.

3. Met welke producten kun je echt niet meer zonder deze maand? - Lippenbalsems! Ik kan echt niet zonder lippenblasems.. pff. En stiekem ook bodylotions/bodybutters. M'n huid droogt enorm erg uit als ik geen bodylotion of bodybutter op me lichaam smeer.

4. Wat is de make up look die je deze maand veel draagt? - Dat is nogal verschillend.. Als ik veel haast heb, of als ik gewoon geen zin heb om oogschaduw op te doen dan gebruik ik alleen eyeliner. Maar de meeste keren gebruik ik een bruine oogschaduw.

5. Welke snoep eet je deze maand veel te veel? - Er is niks verandert van de maand november tot nu, december. Als het om snoep gaat. Ik eet misschien wel pepernoten in de tijd van sinterklaas, maar ik eet niet veel te veel.

6. Wat is je favoriete December film? - Pff.. een December film.. Ik heb niet echt een favorieten December film. Ik heb zelfs in deze maand geen een film gezien.. Hihi. Binnenkort ga ik wel naar de bioscoop.
Zelf hou ik van romantiche films in deze periode. :)

7. Wat denk je dat je krijgt voor kerst? - Ik heb geen flauw idee.. Voor kerst krijg ik niet zoveel, omdat we sinterklaas altijd groter vieren (als het om pakjes gaat) dan met kerst.


Bedankt voor het lezen!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten