Sinterklaas Cadeautjes 1#

woensdag 5 december 2012



Vorige week zondag heb ik pakjesavond gevierd. En natuurlijk wil ik laten zien wat ik heb gekregen.
Eigenlijk wil ik het graag in een video doen, maarja, dat lukt me niet..

Achter de titel staat '1#' , omdat ik het in tweeën ga delen. Anders denk ik dat het te lang wordt door de foto's.

Pakjesavond hebben we eerder gevierd omdat me broer 5 december moest werken van 6 tot 8. Het kon niet later want me broertje moest ook weer optijd naar bed. Hij is tenslotte nog maar 2.

(Sorry voor wat onduidelijke foto's. Ik heb deze foto's meteen de zelfde avond gemaakt met me bureau lamp erboven.)
Geurkaarsjes.
Toen ik bij Britt thuis was (haar blog: brittboerlage.blogspot.nl) lied ze me een kaarsje ruiken, en noh, wat was die lekker! Ze gaf me er eentje mee, maar eigenlijk wilde ik ze natuurlijk ook kopen. Ik heb het kaarsje ook aan me moeder laten ruiken.
Ze wist dus precies nog hoe het rook toen ze het kocht, echt knap van haar haha.  

Nageldroger.
Super handig vindt ik zo'n apperaat! Het enigste nadeel vind ik is dat je best hard moet drukken waardoor er wind ontstaat.

Nagelstikkers.
Altijd leuk! :)

???
Me moeder zei dat dit ergens bij zat, maar ik heb geen idee wat dit is.. 

Ringen.
Dit zijn super leuke ringen. Je kunt de knopjes er namelijk af draaien en nieuwe erop draaien! Ze zijn te koop bij Nice To Have.
Ze zijn wel onwijs prijzig! 1 knopje is al iets van 20 euro. Pfff.

Sieraden van beautyfulbijoux.nl
Deze sieraden vindt ik super stoer! Ik had 2 kettingen en 3 ringen besteld, maar 1 ketting is nog niet verzonden.. Dus we hebben al een mailtje gestuurd en ik hoop dat de ketting snel binnen komt.
Je krijgt er altijd ook nog een cadeautje bij, die ik ook niet heb gekregen..
Maar ik ben er wel blij mee. :)
Handschoenen.
Ik had zelf al leren handschoentjes, maar dat is veelste koud voor die koude dagen die eraan komen.

Geurbrander.
Dit wilde ik al ontzettend graag! :)


Binnenkort komt deel 2 van de sinterklaas cadeautjes.
Bedankt voor het lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten