Mijn Lippenbalsems

donderdag 6 december 2012

In deze blogpost laat ik je al mijn lippenbalsems zien.
Ik ben best wel verslaafd aan lippenbalsems. Ik heb snel drogen lippen en dan moet ik echt wat op me lippen hebben! Als ik het niet op heb smeer ik er wel wat op. Er zijn amper momenten dat ik het niet op heb.
''Lip Balm GUYLOND Bleuberry''.
Gekocht bij Kruitvat.
Deze balsem vindt ik er ontzettend leuk uitzien en ook nog eens lekker ruiken. De lippenbalsem zelf is nog best wel hard, maar ook best wel vloeibaar.
Alleen de smaak vind ik ontzettend vies!

''Fruity Lip Balm''.
Links is Cherry, middelste is Vanilla, rechts is Bubblegum.
Was ooit een cadeau.
Deze lipbalsem heb ik al onwijs lang, maar gebruik 'm nooit. Elke keer als ik deze weer zie wil ik 'm toch wel weer een keer gebruiken, maar dan pak ik toch een ander.
Ik vindt ze wel ontzettend handig, omdat het 3 in 1 is.

''Labello Pure & Natural Kamille & Calendula''.
Gekocht bij Etos.
Deze lippenbalsem doet me denken aan een bepaald ijsje.. Ik zat een ijsje te eten en na dat ijsje ging ik de etos in. Ik vond deze er 'fris' uitzien. Ik kocht 'm, rook 'm en deze rook exact naar me ijsje die ik daarvoor heb gegeten! Zo grappig. :-D

''Lippenbalsem Brume Pourles Lévres''.
Gekocht bij Kruitvat.
Toen ik deze zag liggen dacht ik dat het er 2 op mekaar zaten, omdat de lippenbalsem zo lang is, haha.
De balsem zelf vind ik echt kapot lekker ruiken, maar wel echt behoorlijk hard. Dat is wel een grote nadeel, want ik hou echt van creamy op me lippen. En het is dan natuurlijk makkelijk te smeren.

''Herstellend''. (??)
Gekocht bij Etos.
Er staat geen naam op, alleen maar in het groot 'herstellend'.
Ik heb altijd een gevoel gehad alsof dit een soort bescherming is tegen de zon.. Ik weet niet zeker of dat echt zo is, maar de kleur is oranje en er staat herstellend op...

''balmi''.
Gekocht bij Douglas.
Natuurlijk niet te vergeten! Ik heb hier een review over geschreven, je kunt 'm terug zoeken. :)
Ze zien er ontzettend leuk uit, ze smeren prettig en ze ruiken echt verrukkelijk!
De linker is in aardbei en de rechter is in munt.

''Oriflame beauty. 23099''
Besteld bij Oriflame.
Oriflame heeft super lekkere en goeie verzorgende lip producten. Waar ik dus best veel van heb.
Deze is verzorgend met een rosé tintje en super mini zilveren glittertjes.

''Oriflame cosmetics''.
Besteld bij Oriflame.
Dit is een balsem zonder poes pas en is lekker creamy. Heerlijk te gebruiken als je lippen súper droog zijn!

''Oriflame beauty. Lipspa therapy''.
Besteld bij Oriflame.
In het midden is het echt de 'verzorging'. En buiten om is het een tintje om de lippen een kleurtje te geven.
''Tender Care Protecting Balm''.
Besteld bij Oriflame.
Dit is echt mijn favoriet! Helemaal geen poes pas, net als de derde laatste. Maar ik vindt het fijner om het met me vingers aan te brengen.
De derde laatste die ik liet zien gebruik ik meestal op school. Zelf vind ik het best vies om met je vieze vingers in een balsem te gaan zitten en het dan vervolgens op je lippen aan te brengen. Nee, niet echt bepaalt fris. Daarom gebruik ik het thuis, en niet op school. Want thuis was ik regelmatig me handen.

Dit waren al mijn lippenbalsems/sticks.
bedankt voor het lezen!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten