Sinterklaas Cadeautjes 2#

maandag 10 december 2012

Dit is deel 2 van mijn sinterklaas cadeautjes. :)
Wil je deel 1 bekijken? Klik hier. Lees snel verder!




(Sorry voor wat onduidelijke foto's. Ik heb deze foto's meteen de zelfde avond gemaakt met me bureau lamp erboven.)




Kleurstof stiften.

Taarten/koekjes/cupcakes pakketten.
Dit zijn genummerde pakketten met allemaal leuke tips en decoratie's.
Ik heb nummer 1, 4, 5, 6, 8 en 9. Ik heb dus nog niet alles, maar af en toe krijg ik nog een pakket.

Pakket 1.
Alle decoratie's bij mekaar.
Cupcakes standaard.
Een map.
In deze map kun je alle tijdschriften er in doen.
Bureaulamp.
Super lamp! Je kunt de lamp op elke stand zetten.En je kunt 'm buigen.

Paraplu.
Ik weet niet waarom, maar ik wilde altijd al een doorzichtige paraplu..

Nummer 9.
Paar dagen na pakjes avond kreeg ik nummer 9.

Dit was alles wat ik van Sinterklaas heb gekregen, samen met deel 1.
Bedankt voor het lezen!
































Geen opmerkingen:

Een reactie posten