Proefpakketje Pickwick Flowery Java Thee

dinsdag 11 december 2012

Ik heb een proefpakket binnen gekregen! 3 theezakjes van de nieuwe Pickwick Finest Classics thee. Heerlijke verfijnde theeën geïnspireerd op het rijke Nederlandse theeverleden. Lees snel verder!




Ik heb Pickwick Flowery Java besteld, omdat we thuis maar één zakje van deze smaak hadden liggen. We hadden dat zakje gekregen in een andere theedoosje als testertje. Ik heb de thee geproeft en vondt 'm onwijs lekker! (De thee ligt nu al in de winkel.)
Pickwick heeft bijzondere klassieke theeën ontwikkeld;
Pickwick Finest Classics. Elk op hun eigen manier licht en verfijnd van smaak.
Pickwick Golden Batavia, Pickwick Flowery Java, Pickwick Dutch Grey, Pickwick Dutch Tea Blend.

Mijn Mening

De thee vind ik lekker, omdat ik zelf niet zo hou van een heftige smaakje. Vooral omdat de smaak van thee alijd zo lang in je mond blijft zitten.
Het is moeilijk te zeggen hoe het smaakt, maar het is een soort combinatie van de gewone thee en de geur van 'oude' spullen. Beter kan ik het niet uitleggen..


Bedankt voor het lezen!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten