DIY | oogschaduw nagellak

maandag 14 januari 2013



In deze DIY ga ik je laten zien hoe je van een oogschaduw kleurtje naar keuze een nagellak kunt maken. Het is ontzettend handig om het met je oogschaduw te matchen. Ook is het super simpel!


Wat heb je nodig?

♥Een oogschaduw (los pigment of pressed).
♥Een blanke lak (of topcoat, basecoat, nagelverharder, etc.)
♥Scharpertje (kan val alles zijn).
Als oogschaduw kleur heb ik deze gebruikt van de Etos. Nummer 108. Ik heb deze voor m'n verjaardag gekregen.
Dit is een mat paarse kleur met zilveren glittertjes.
Dit mini nagellak zat ergens bij een pakketje waar figuurtjes in zaten voor op je nagels te plakken.

Stap voor stap..




1: Schraap wat oogschaduw eruit.
2: Zorg dat er geen grote brokken in zitten, maak het zo fijn mogelijk.
3: Giet wat blanke nagellak over het kleurtje heen.
4: Meng het.
5: Dip het kwastje erin.
6: Lakken maar!

Je kunt het oogschaduw in het lakje stoppen en dan roeren, zodat het lakje helemaal kleur is. Als je dat niet wilt moet je zo snel mogelijk je kwastje met nagellakremover reinigen.
(Als eerst: sorry voor mijn korte nagels! Ik heb ze van de week even lekker kort geknipt.)
Dit is het eindresultaat. Ik zie dat het écht ontzettend mat is. Had ik niet verwacht. Ik kon er ook nog topcoat over heen doen, zodat het glanst, maar ik had het er hier na al meteen af gehaald.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten