Oriflame bestelling | Januari

dinsdag 29 januari 2013

Oriflame cosmetica is een Zweeds product op planten en dieren basis, niet op dieren getest. Het is te verkrijgen via demonstratie avonden, de Oriflame site en de brochures per jaar met grote kortingen van 20% tot 50%. 

Bijna wel elke maand heb ik producten dat ik bestel bij Oriflame. Dit keer leek het me leuk om er een artikel over te maken, omdat dit wel iets meer is dan normaal waardoor het ook leuker is om te zien dan bijvoorbeeld één ding.

Optimals Foaming Cleanser
Deze Cleanser is bedoeld om al het vuil en overtollige talg te verwijderen. Je brengt het aan in ronddraaiende bewegingen waardoor er een soort van schuim ontstaat. Het is super heerlijk en het ruikt ook nog eens lekker. Daarna breng je een toner aan om de huid te verfrissen. Je kunt daarna eventueel nog een créme aan brengen.
Ik heb deze Cleanser nu zo'n 4 keer gebruikt en ik vindt 'm erg fijn!

Tender Care Almond Protecting Balm & Tender Care
Zelf had ik altijd al de licht roze versie. Het is m'n lievelings lip balsem! Ik vindt het altijd heerlijk om een lip balsem te hebben met geen poes pas. Dat is deze! In de toekomst zal ik hier meer over vertellen en er een aparte review over maken. 
Er zijn twee soorten van de Tender Care lip balsems. Dat is namelijk de Tender Care Cherry Protecting Balm & (de licht roze) Tender Care. De Cherry balm is donker rood. Als je het aanbrengt zie je een licht rode kleur. Waar ik niet erg van hou, omdat ik een lip balsem wil met geen poes pas. Maar ik denk dat ik die ook een keer ga proberen omdat ik zo'n fan ben van de Tender Care! Niet alleen omdat het puur natuur is, maar ook omdat het niet te vettig is, niet te vloeibaar en het blijft lang op m'n lippen zitten.

In de brochure stonden er dit keer 3 Tender Care lip balsem! Er stond een Limeted Edition bij. Het is de Tender care Almond Protecting Balm. Het zag er goed uit, ook geen poep pas. 
Nu ik hem binnen heb ben ik ontzettend blij dat ik 'm besteld heb. Wat ruikt ie lekker! Die licht roze heeft geen geur, maar de licht bruine wel. Erg jammer dat het een Limeted Edition is...

Het verschil tussen de licht bruine en de licht roze is dat de licht bruine een geur heeft en iets vloeibaarder is. Ik heb ook het idee dat de licht bruine langer opmijn lippen blijft zitten.
Ik ben erg tevreden over deze twee lip balsems!
Pure Skin Spot SOS Gel
Ik heb deze Pure Skin nog niet gebruikt, dus ik kan je nog niet vertellen wat ik er van vindt.
Het enigste wat ik erg jammer vindt van het bestellen in de brochure van Oriflame is dat ze bij sommigen producten niet helemaal uitleggen waar het precies voor dient of hoe het werkt. Dat was ook zo bij deze. Ik heb nu wat zitten googlen en ik vond er wat over!
''Puistjes noodgeval? Probeer deze eenvoudige maar effectieve oplossing om puistjes te bestrijden in slechts 8 uur! Met Detect Technologie om bacteriën tegen te gaan en talgproductie te beperken. De zeer effectieve concentratie salicylzuur richt zich actief op puistjes en egaliseert de huid snel.''
Ik ben erg benieuwd of het ook echt gaat werken.
Professional Blending Brush & Professional Double-ended Eyeshadow Brush
Ik zoek al erg lang naar en Blending Brush. Niet te duur, maar ook niet super goedkoop waardoor het geen goede blending kwast is. Ik zag er een in de brochure en wou 'm gelijk bestellen.
Maar helaas. Het is echt een tegenvaller! De haartjes zijn ontzettend hard... Erg jammer! 
De tweede oogschaduw kwast die je ziet heeft me moeder besteld. Ik weet dus niet of het lekker werkt en alles, maar die haartjes zijn wel super zacht! Waarom de blending brush dat niet is...?
Dit is alles wat ik (en me moeder) heb(ben) besteld. Er is (tot nu toe) één tegenvaller. De Pure Skin moet ik nog gaan gebruiken en hopen dat hij doet wat ze zeggen dat 't zou moeten doen.

Aan het einde van de bladzijde zag ik nog een ontzettend leuke pagina, spullen voor Valentijnsdag! Ik vindt dat hartje om oordopjes in te doen echt ontzettend gaaf! Ook gewoon om met een vriendin samen muziek te luisteren op school. In plaats dat ieder één oordopje heeft.


De prijzen van elk product dat ik heb gekocht:
♥Optimals Foaming Cleanser: van €11,95 naar €6,95
♥Tender Care Almond Protecting Balm & Tender Care: €9,95
♥Pure Skin Spot SOS Gel: Van €9,95 naar €5,50
♥Professional Blending Brush & Professional Double-ended Eyeshadow Brush: van €3,95 naar €2,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten