Review | Tangle Teezer

zondag 17 februari 2013

Sommigen producten hebben direct je aandacht, dat had ik met deze borstel. Want ja, het lijkt wel erg op een borstel waarmee je dieren verzorgt. Door de vorm en de beloftes die het product maakt, was ik erg nieuwsgierig. 
De Tangle Teezer zit verpakt in een doorzichtig plastic doosje, en daarbij zit ook wat informatie over het product, en wat het product nou precies doet. De Tangle Teezer is de Cosmopolitan Hairbrush Of The Year winnaar. De Tangle Teezer wordt door veel professionals aanbevolen, en ook in veel kapsalons wordt deze nu gebruikt om het uitkammen wat minder pijnlijk te maken voor de klanten.
Ik heb de Tangle Teezer in in de kleur oranje, maar er zijn nog meer kleuren. Ook speciaal voor kinderen is er een design van, een vorm van een bloem. Voor der rest is er een speciale Tangle Teezer voor onder de douche en een Tangle Teezer voor mee op reis.
De Tangle Teezer heeft een plastic uiteinde. Je kunt ze gemakkelijk buigen. Eerst had ik het idee dat ze hard waren en dat ze niet gebogen konden worden. 

De borstel ontklit mijn haar zonder pijn binnen no-time, het lijkt geschikt te zijn op elk haartype, nat, droog of vers van het strand, lang, kort, grof of fijn! Deze borstel beloofd ook de haarbreuk te verminderen, en dat geloof ik ook, want ik heb veel minder haaruitval na het gebruiken van de Tangle Teezer. Telkens na het douchen zie ik echt nauwelijks haartjes in de borstel zitten, dat is een goed teken! Dit is wat mij betreft zonder twijfel een van de beste haarborstel uitvindingen tot nu toe. 

Mijn Tangle Teezer heb ik gekregen van mijn nicht die kapster is, dus ik weet niet waar je een Tangle Teezer kunt kopen. 
De Tangle Teezer is te koop voor ongeveer €10 / €15. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten