Hema glitter topcoat

zondag 5 mei 2013

Eindelijk maak ik hier een blogpost over.. eindelijk. Ik was al een lange tijd van plan om dit prachtige lakje van de hema te swatchen en er een artikel over maken, maar dat kwam er niet van, omdat mijn nagels elke keer weer te kort waren en ik vindt het dan niet mooi om het op de foto te zetten. Niet dat mijn nagels op deze foto's lang zijn.. Maar ik moest er gewoon een artikel over maken, anders komt het er nooit van.

Dus, een review over dit prachtige lakje van de hema! Ik kwam deze nagellak tegen op de blog van Vera (klik) waar ze de drie nieuwste glitter nagellakjes van de hema heeft geswatcht. En ik werd echt VERLIEFD op nummer 25. Ik zette het in me 'verlanglijstje' op me mobiel en als ik dan naar de hema ging dat ik gelijk nummer 25 mee zou nemen. En dat had ik gedaan! Benieuwd naar hoe de nagellak eruit ziet op me nagels? Scrol dan gauw naar beneden! :)

LOOK HOW PRETTY!! Wat een mooie glitters.. Ik weet niet goed hoe ik moet omschrijven hoe het eruit ziet, want ik zie wel een gouden shimmer, maar ook een witte substantie. 
BAM, GLITTER. WAUW!
Ik heb de nagellak gewoon kaal aangebracht, zonder een nagellak kleur eronder, zodat het effect duidelijker is. Als je wel wilt zien hoe het eruit ziet met een nagellak kleur eronder moet je even naar het artikel gaan van Vera (klik).

Ik ben ontzettend blij met deze nagellak van de Hema. En ik denk dat ik hem ontzettend vaak ga dragen.
Hema topcoat nummer 25 kost €2,75


3 opmerkingen:

  1. Super schattige glitters, en eigenlijk ook niet heel duur. Gaat hij er ook makkelijk af?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, ben ik er vergeten bij te zetten en wilde ik er nog wel bij zetten, maar het gaat er gewoon af net als een normale nagellak kleur, niet dat die glitters er moeilijk af gaan of zo. :)

      Verwijderen