Favoriete van juli

donderdag 1 augustus 2013

Alweer een maand voorbij, pff.. Wat gaat dat snel! Over een maand is de zomer alweer voorbij, aaah! Deze maand heb ik behoorlijk veel favoriete gehad. Tijd om ze te showen! ;)

Beauty 


Neon nagellak
Ik was helemaal weg van neon nagellak. Als de zon schijnt, je bent lekker bruin en je hebt neon nagellak op.. Gewoon wauw! Al vond ik het zelf nog mooier in de avond, toen waren m'n nagels nog feller. Ik heb dit echt alleen maar gedragen de afgelopen maand.

Zwitsal créme zeep
Zwitsal, wie kent het niet. Ah, wat ruikt het toch lekker! Wij hadden Zwitsal handzeep in de badkamer staan. Ik wist niet eens dat het bestond. Ik vond hem zo lekker, alles van Zwitsal is lekker. Maar ik vond hem vooral handig om me make-up kwasten mee te reinigen. Voor mijn kwasten gebruik ik altijd babyshampoo en omdat deze handzeep een pompflacon heeft is het gewoon veel handiger, want met een fles moet je hem elke keer pakken en op zijn kop knijpen. Helaas is hij nu op...

Rituals magic touch body cream & Rituals foaming shower gel
De producten van Rituals zijn hemels. Ja echt, ze zijn onwijs lekker. Ik heb de Rituals foaming shower gel al drie keer gebruikt, maar dit keer ook met de body cream erbij. Deze combinatie is echt super. Wat wel logisch is, want het 'hoort' bij elkaar. Ze zijn gewoon zo lekker, en elke keer als de Rituals producten op raken vind ik het onwijs jammer. 

Oriflame moisturising day cream
Ik heb nog nooit zo'n fijne dag créme gehad. Al gebruik ik deze dag créme alleen in de avond als een nacht créme, want ik vind de créme net wat te dik voor overdag. Voor overdag gebruik ik het liefst die van de Etos, waar ik al een review over heb geschreven.
De substantie is lekker romig, en smeert lekker uit.

John Frieda frizz-ease 
Mijn haar was 2 weken geleden 'kapot' aan de onderkant en eigenlijk gewoon overal. Ik wist niet meer wat ik moest doen om m'n haar weer mooi te krijgen. Me moeder kwam aan met deze serum spray van John Frieda. Er staat op 'Geschikt voor alle haartypen en alle soorten puizig haar. Zorgt voor een schitterende, niet vette, hoogglans'.
Ik wou dat ik hem eerder ontdekt had! Volgens mij hebben we hem al jaren in huis, en hij is vast over datum.. Maar dat maakt niet zoveel uit, want hij is toch bijna op en werkt nog prima. Mijn haar is nu echt weer super mooi glanzend en verzorgend. Ik weet niet precies of dat alleen door dit product komt, want sinds ik deze ging gebruiken trok ik gelijk elke la open voor haarproducten. Toen kwam ik ook nog een soort olie tegen die ik gebruikt heb, misschien dat het daar ook door komt?

Oriflame pure colour eye shadow palette
Eigenlijk is dit oogschaduw pallet van me moeder.. Dit zat bij de bestelling van Oriflame van de maand juni (of was het nou mei..?). Toen had ik niks besteld, omdat ik in Londen zat. Me moeder had wel wat besteld en toen ik terug kwam vroeg ze of ik er foto's van moest maken voor me blog. (Ze had ook nog twee hele mooie lipsticks besteld). Ik had er foto's van gemaakt, en geswatched. Wow, wat waren ze mooi mat! Ik heb zelf (denk ik) helemaal geen matte oogschaduws. Ik wilde dat wel graag, want elke keer shimmer op je ogen word je beetje gek van. Of naja, laat ik het zo zeggen: je wilt dan wel eens mat dragen! Haha.
Eigenlijk pak ik dit palletje nu elke dag.
Het enigste wat ik minder vindt is dat het palletje erg klein is, waardoor de oogschaduws ook klein zijn. Me oogschaduw kwast past er nog net op. Maar daar in tegen is hij onwijs handig voor op reis!
Trouwens, die artikel over de bestelling van Oriflame van dit pallet en die lipsticks zijn er inderdaad niet van gekomen..

Oriflame feet up exfoliating foot scrub
In mijn laatste blogpost heb ik er over geschreven: de Oriflame feet up exfoliating foot scrub. Ik vindt hem onwijs fijn, en gebruik hem nu ook voor mijn handen.

Essence all about matt! fixing compact powder
Als ik een budget 'poeder review' lees bij bloggers wil ik heel graag weten of hij goed bevalt. Want ik weet niet hoe het komt, maar mijn gezicht glimt zó enorm erg. Niet normaal.. Mijn gezicht is echt snel vet. Het klinkt behoorlijk vies, en ik weet ook niet precies of hij ook wel snel vet is, maar anders weet ik het niet. Ik gebruik zelfs mijn matte dagcréme veel minder de laatste tijd. Mijn make-up breng ik gewoon aan als ik tonic heb gebruikt. Dan is hij helemaal clean zonder créme erop, maar mijn gezicht blijft (nadat ik me make-up aan heb gebracht) glanzen. Het komt denk ik niet door mijn foundation, want als ik mijn bb cream gebruik is het ook zo. En zelfs als ik helemaal geen make-up draag glim ik al na een paar uur. Ik heb ook te horen gekregen dat je ongeveer 10 minuten na je foundation pas je poeder aan moet brengen, maar dat helpt ook niet.
Dus, mijn gezicht glimt snel, dat weten jullie nu.
Ik wou dus een goeie poeder. Een dure wil ik niet gaan kopen. Cynthia was heel enthousiast over deze poeder van essence. En als Cynthia hem al fijn vindt, dan denk ik dat ik hem ook fijn ga vinden, dacht ik toen. Ik zag trouwens al wel allemaal reviews over dit product, omdat hij toen des tijds nieuw kwam in het assortiment. Maar nét toen hij in de winkels lag kocht ik net een nieuwe poeder, die trouwens helemaal niet werkt voor mij. Dat is de skin finish compact powder van Catrice.
Ik kocht laatst dus de Essence all about matt! fixing compact powder, en hij werkt goeeeed! Ik moet wel na 3 uur opnieuw poederen, maar gelukkig niet meer na een uur of ander half uur.

Bourjois Color Boost - 04 peach on the beach
Ik ben verliefd op deze lipstick/lipgloss. Bij mijn favoriete youtuber Zoë heb ik hem voorbij zien komen in haar 'favoriete' video. Ik vond hem er zo mooi uit zien op haar lippen, en de verpakking is ook mooi. Laatst heb ik er even naar zitten kijken in de winkel. Ik vind trouwens wel dat ze er een verpakking of plastic om heen moeten doen, want deze was bijna de enigste die niet getest was. 
De kleur is prachtig! Alleen hoopte ik dat hij iets lichter zou wezen, maar ik denk omdat ik bijna nooit wat fels op me lippen draag dat deze voor mij fel is. 
Na dat ik deze had gekocht zag ik ineens allemaal reviews over deze lipstick/lipgloss van Bourjois. Dus als je er meer over wilt weten, en de kleur en alles, kun je dat bekijken op onder andere beautygloss en misslipgloss.

Catrice lash/brow designer 
Een wenkbrauw gel vond ik nooit nodig, waarom zou je die gebruiken? Ik weet eigenlijk niet eens waarom, maar ik kocht er een. Geen idee waarom.. Ik vond het nooit nodig.. haha. Maar nu ik hem gebruik kan ik niet eens zonder! Je wenkbrauwen blijven super goed in model zitten. Mijn favoriet is dus eigenlijk een wenkbrauw gel. Niet persé deze van Catrice, omdat ik er nog nooit eentje heb aangeschaft dus ik kan niet vergelijken of iets dergelijks. 

Catrice re-touch light-reflecting concealer - 001 porcelain
Lauren Curtis (een youtuber en een van mijn voorbeeld) gebruikt altijd een hele lichte vloeibare concealer onder haar ogen in een soort driehoek. Ik vind dat zo mooi! En omdat ik al een vloeibare concealer voor onder mijn ogen wou kwam het goed uit.
Het effect is zo mooi. Ik kan niet omschrijven hoe het eruit ziet..

Non-Beauty 

yoghurt, cornflakes & aardbeien
Mijn voedsel van de maand was yoghurt met cornflakes en aardbeien. Ik at het elke ochtend, middag en zelfs nog wel eens als toetje na het eten (maar dan met veel minder cornflakes, of zelfs helemaal geen cornflakes). Het is gewoon zo lekker.. Echt zo'n maand dat je het elke dag eet.






Haar accesoire
Deze maand was ik ook heel erg 'into' haar accessoire. Het is zo heet geweest, ik droeg het vaakst mijn haar vast met een bloemenkrans of iets dergelijks in. Het staat zo vrolijk! :)

Boek Beauty 
Het boek Beauty van Cynthia hebben jullie al een keer voorbij zien komen als het goed is. Ik kocht hem denk ik in mei als ik het goed heb. En deze maand heb ik hem uitgelezen. Eigenlijk was hij niet mijn favoriet van deze maand, maar van de afgelopen tijden dat ik hem heb gelezen.
Je moet zeker weten dit boek kopen als je weg bent van beauty, of als je er meer over te weten wilt komen. Want ze legt alles stap voor stap uit.
Ik heb alweer een nieuwe 'beauty' boek aangeschaft, namelijk die van Lauren Conrad! Van me moeder mocht ik er nog niet in lezen tót op vakantie, of in het vliegtuig. Maar stiekem heb ik eigenlijk al ongeveer 15 bladzijdes gelezen.. Woeps.

The Valleys & Geordie Shore
Ik denk dat deze programma's met stip op nummer één mijn favoriet zijn geweest van de afgelopen maand, van alles wat ik je in dit artikel laat zien. Altijd al keek ik heel af en toe Geordie Shore, maar weg was ik er niet van. Tot ik op een avond The Valleys keek. Wow, wat was dat leuk! Ik keek elke aflevering op internet en youtube dag en nacht. Letterliijk. Ik was verslaaft. Maar altijd bij youtube krijg je aan de zijkanten filmpjes die er een beetje mee te maken hebben. Geordie Shore stond er natuurlijk ook tussen, en jawel hoor ik keek daar ook elke aflevering van. Ik was er echt een hele maand mee zoet en keek elke dag wel 3 (soms zelfs wel 8) afleveringen van The Valleys & Geordie Shore. Elke aflevering duurt ongeveer 45 minuten.
Het vervelendste is dat wij, Nederland, zo langzaaaaaam zijn met programma's van het buitenland. Ze komen veel later in Nederland. Dus ik moet het wel gaan kijken op youtube. Alle nieuwe afleveringen van Geordie Shore & The Valleys heb ik allemaal al gezien, en ga ik nog lang door blijven kijken. Ik ga hier geen genoeg van krijgen. Geordie Shore vindt ik wel iets leuker dan The Valleys.

App: Timehop
Over op mijn favoriete app van de maand. Dat is dit keer Timehop! Ik zag hem in een artikel van Vera Camilla van haar favoriete apps op het moment, een tijd terug. Wat leek het me een handige en leuke app!
Het is dus zo dat je elke dag kunt zien wat je precies een jaar, twee jaar, of zelfs drie jaar geleden op instagram of twitter heb gepost. Volgens mijn kun je je ook nog registreren om een andere social media te bekijken. Ik vindt het zo'n leuke en handige app!

Muziek
En ofcourse, last but not least: mijn favoriete liedjes van de maand! Jeej! Aan het eind van de maand schrik ik altijd van hoeveel liedjes ik wel niet allemaal ontdekt of herontdekt heb. 
Je kunt op de foto's elke lied zien, luister ze allemaal even!
Maar mijn top 5:

Rudimental - Waiting All Night


The Wanted - Walks Like Rihanna

One Direction - Best Song Ever

Krewella - Alive

Imagine Dragons - On Top Of The World



Dit waren al mijn favoriete van afgelopen maand.
Wat zijn jullie favoriete van juli?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten