Oriflame bestelling | juli

donderdag 18 juli 2013

Het is 2 maanden geleden dat ik weer een blogpost heb gemaakt over mijn bestelling bij Oriflame. In mei bestelde ik gewoon een keertje niks, en in juni zat in in Londen en ik was het bestellen vergeten. Maar deze maand heb ik weer wat besteld! Dit keer zijn het 2 producten. Ik zag heel veel leuke dingen. Alleen zagen me moeder en ik dat in het volgende brochure al die producten voor goedkoper er in stonden. Dus nog een maandje wachten tot andere geliefde producten.

De producten die ik heb besteld zijn: Instant Nail Proctector en Feet Up Exfoliating Food Scrub.

Instant nail Protector

Elk product dat ervoor zorgt dat mijn nagels harder worden werp ik mijn blik op. Mijn nagels zijn niet normaal slap en ik probeer er alles aan te doen om ze harder te maken. Nu zag ik in het brochure de instant nail protector. Sterke nagels in één beweging. Beschermt de nagels onmiddelijk. Verrijkt met acctieve verharder RevicAcctiv: helpt na enige tijd broze en droge nagels sterker, gladder, harder en meer flexibel te worden. Na dat ik dat had gelezen moest ik het proberen.. Ik wou weten of mijn nagels hier door sterker en harder zou worden.
Ik heb hem nog maar één keer gebruikt, maar ik merkte wel verschil. Het is eigenlijk gewoon een nagel verharder, maar als je deze nagellak continu gebruikt worden de nagels zelf op ten duur harder en sterker.
Ik schrok wel een beetje toen ik zag dat de nagellak eigenlijk op een normale nagellak kleur leek. Zo'n wetlook nagellak. Maar eigenlijk vindt ik het helemaal niet erg, want zo kan ik hem ook gewoon dragen zonder er een kleur over heen aan te brengen. 
De verpakkingen van deze Oriflame lakjes vindt ik altijd erg mooi.

Conclusie: Ik heb hem nog maar één keer gebruikt, dus ik moet hem nog wel vaker gaan gebruiken om goed te vertellen wat ik er van vindt. 

Ingrediënten: BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLUILOSE, ISOSORBRIDE DICAPRYLATE/CAPRATE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ALCOHOL, ISOPROPLY ALCOHOL, STEARALNONIUM BENTONITE, SUCROSE ACETATE ISOBUTYRATE, BENTONITE, SUCROSE ACETATE ISOBUTYRATE, BENZOPHENONE-1, DIACETONE ALCOHOL, SILICA, ALCOHOL DENAT, PERFLUORODECALIN, AQUA, HEXANAL, DIMETHICONE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, ISOMALT, PHOSPHOLIPIDS, RHODODDENDRON FERRUGINEUM LEAF CELL CULTURE EXTRACT, LACTIC ACID, CI 77891, CI 15850, CI 19140
7 ml. 

Instant Nail Protector van €7 voor €4,99.

Feet Up Exfoliating Foot Scrub

De laatste tijd ben ik van het voeten verwennen. Mijn voeten zijn vreselijk en ze hebben de laatste tijd heel wat mee gemaakt. Zo heb ik bijvoorbeeld onwijs veel wratten onder mijn voeten en ben ik laatst al twee keer naar de voetpedicure geweest om ze weg te laten halen. En dat doet toch zeer! Ik kan daarna werkelijk 2 dagen niet lopen. Als ik terug kom van mijn vakantie moet ik er nog een keer heen, en dan hopen dat ik niet meer terug hoef. En ik ben laatst ook nog twee keer naar een andere voetpedicure geweest omdat allebei m'n grote tenen bijna waren ingegroeid. Gelukkig is dat over, met allemaal spulletjes, haha. 
Oke, genoeg over mijn vreselijke voeten.
Ik wou daarom dus even goed gaan investeren in verzorgings producten voor m'n voeten. Ik was opzoek naar een voetscrub, en toevallig zag ik die in het Oriflame brochure!
Verwijder dode huidcellen en verzacht ruwe en droge delen met deze scrub met salie en zoete amandelolie.
De scrub vind ik echt ontzettend fijn! Ik pak een beetje scrub en breng het aan als een soort crème over me voeten en dat laat ik ongeveer 2 minuten intrekken. Na die 2 minuten maak ik mijn handen goed nat en masser/scrub ik mijn voeten. Vervolgens spoel ik mijn voeten af. Mijn voeten zijn erna ontzettend zacht door de olie. De scrub deeltjes zijn niet groot, ze zijn super klein. Wat ik er juist zo fijn aan vindt. 
En als je bezig bent met het scrubben ontstaat er schuim! Super tof.

Conclusie: Erg fijn, maakt mijn voeten heel zacht. Het enigste wat me tegen valt is de geur.. Het gaat nog wel hoe erg ik de geur vindt, maar lekker ruikt het zeker niet. 

Ingrediënten: AQUA, GLYCERIN, PROPYLENE GLYCOL, PUMICE, ACRYLATES COPOLYMER, SODIUM LAURETH SULFATE, COCO-GLUCOSIDE, PRUNUS AMYGDALLUS DULCIS OIL, COCAMIDOPROPYL BETAINE, GLYCOL DISTEARATE, PHENOXYETHANOL, IMIDAZOLIDINYL UREA, MENTHOL, LAURETH-4, SODIUM HYDROXIDE, PARFUM, METHYLPARABEN, DISODIUM EDTA, SALVIA OFFICINALIS EXTRACT, PROPYLPARABEEN, LIMONENE, ETHYLPARABEN, LINALOOL
75 ml.

Feet Up Exfoliating Foot Scrub van €9 voor €4,99.


Oriflame bestelling januari
Oriflame bestelling maart
Oriflame bestelling april

Geen opmerkingen:

Een reactie posten