Face of the day

zondag 24 maart 2013

Zaterdag had ik zin in iets anders wat betreft make-up. Ik probeerde een winged liner met een blauwe kleur. Blauw staat zachter dan zwart, en omdat ik nooit een winged liner droeg wist ik ook niet of het zou staan of niet. Ik heb het geprobeerd en ik vindt het aardig goed gelukt, het staat ook niet verkeerd. 
Met oogpotlood een winged liner zetten is best lastig. Het puntje was er ook niet scherp genoeg voor. Maar het is nog best goed gelukt. :) 




De producten dat ik heb gebruikt:

Voor het gezicht:

Maybelline New York Dream Fresh BB Cream | Light 
Essence Match 2 Cover! Cream Concealer
Catrice Cosmetics Prime And Fine Transclucent Loose Powder
Catrice Lip And Cheeck Colour | Limited Edition

Tools voor het gezicht:

Essence Make-Up Sponge
Catrice Powder Brush

Voor de ogen:

Kajal Kohl Eye Pencil 
Bourjois Paris Hól & Contour | 78 Brun Design
Essence I Love Stage Eyeshadow Base 
Oriflame 2FX Mascara | Black
Oriflame Wimper Kruller
Catrice Absolute Eye Colour | 050 Twinkle In The Eye

Tools voor de ogen:

Oriflame Professional Blending Brush
Essence Eyeshadow Brush

Ook laat ik nog even m'n outfit zien, want ik ben helemaal verliefd op mijn blouse van de H&M! Je ziet alleen me ring niet op de foto, vergeten te fotograferen. 

Blouse: H&M
Broek: Primark
Ketting: Primark
Ring: Hema

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Haha en fotd!
      Kan je misschien in een post tips zetten om een goede foundation te vinden, dat vind ik erg lastig. Ze zijn heeel vaak te donker of te geel of wat dan ook

      Verwijderen