Nailarts: Pasen + Paas versieringen

woensdag 27 maart 2013

Pasen is er alweer over vijf dagen, dus naast je huis decoreren met mooie paastakken en een lekker ontbijt voorbereiden, is het ook leuk om je nagels in een paasthema te versieren. Ik heb wat inspiratie voor jullie verzameld voor ontzettende leuke paasnagels. Kijk mee en maak ze zelf!
Ook heb ik foto's gemaakt van hoe ik het thuis heb versiert met paas spullen.

Leuk, allemaal gekleurde konijntjes. Zelf zou ik maar op één vinger een konijntje maken en de rest een wat simpeler nail art of gewoon een kleurtje.
Nog een konijntje! Dit is wel erg leuk, als je je vingers bij mekaar houd vormt het een konijntje.
Woow! Dit is wel erg moeilijk te maken.. Het is erg netjes en fijn. Knap dat mensen dit kunnen maken zeg!
Dit is één van mijn favoriete. Een mooie ombré effect op alle nagels en dan nog als een leuke toevoeging een konijntje op één vinger. Erg leuk. Het konijntje is ook anders dan hoe de meeste mensen een konijn maken op de nagels.
Het zelfde idee als op de eerste foto, maar dan met pasteltintjes. 
Mooie zigzag patroon op de nagels. Dit patroontje hoeft ook helemaal niet speciaal voor pasen, want ik vindt dat het eigenlijk wel voor alles leuk is. Als je een handige manier wilt weten voor hoe je zigzag nagels heel netjes kunt maken moet je even naar de video hier onder kijken. 

Easy Chrevon Nails - Cutepolish





Wauw, ook een van mijn favoriete! Mooie pasteltinten en een simpele patroon. Ik ga deze zeker proberen! Als het me is gelukt kun je een foto zien op m'n instagram profiel: IRiiSxox
Hier is er een video van: 

Easter Nails - MichellePhan


En dit is ook een van mijn favorieten! Simpel en leuk. De rest van de nagels doen me denken aan een ei, ik denk dat dat ook de bedoeling is. Super leuk! 
Schattig. :)
Een tribal print kan ook gemakkelijk. De patronen lijken veel op een patroon van hoe een paasei wordt versiert. 
Zo makkelijk kan het dus ook, haha! Deze mooie pasteltinten kunnen makkelijk voor de lente, maar ook voor pasen, want ik moet meteen denken aan die snoep paas eieren in pastel kleuren. 
Ook erg leuk, de achterkant van het konijn. 
Mijn vierde favoriet is deze nail art. De overige nagels zijn makkelijk te doen en er is één konijntje te zien. Het is ook een leuk effect met een matte topcoat, zo lijken het al helemaal eieren! 
Hoe schattig! Wel een beetje moeilijk vindt ik zelf.. die bloemen, sterren en hartjes. 
Een tutorial in foto vorm, handig. 

Er zijn ook leuke video's waarin ze mooie paas nailarts maken, zo heb ik er een paar opgezocht:

Cute Easter Bunny Nails - Cutepolish

Simple Easter Chick Nails - TotallyCoolNails

Easter Eggs & Baby Chick Nails! - Cutepolish

Er zijn zoooveel verschillende, mooie, paas nailarts. Probeer ze zelf ook eens. :) 


Thuis heb ik wat paas spullen van zolder gehaalt en het een en ander versiert. 


Fijne paasdagen!


1 opmerking:

  1. Super leuk!
    Kan je binnenkort een everyday makeup (tutorial)filmpje doen?
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen