NOTD: Easter Eggs

zaterdag 30 maart 2013

Laatst had ik een artikel geschreven over paas-nailarts. Er zat één nailart bij die ik na ging maken en als hij was gelukt zou ik hem op instagram plaatsen. Maar ik dacht, laat ik hem ook maar op mijn blog zetten, want niet iedereen volgt me op instagram of heeft instagram.
De nailart heb ik gemaakt! Het zijn niet exact dezelfde kleuren en de patronen zijn ook niet het zelfde, maar dat geeft niet, want ik wou het sowieso al een beetje anders gaan maken.
Dit is het geworden. Ik heb 5 pasteltinten gebruikt en ook een aantal tools waarmee ik de patronen heb gemaakt. 
Ik laat niet stap voor stap zien hoe ik het heb gemaakt, want het is helemaal niet moeilijk. Als je zo naar de foto kijkt kunt je het makkelijk na maken. Wel laat ik de nagellakjes en de tools zien die ik heb gebruikt. 
Zoals ik al zei heb ik 5 pasteltinten gebruikt. Pasteltinten zijn erg 'paas & lente achtig', dus vandaar dat ik deze kleuren heb gekozen.
De 5 kleuren zijn: groen, geel, blauw, lila en roze.    
Dit is de groene kleur. De nagellak is van de Etos. Ik weet alleen niet hoe het lakje heet of welke nummer hij heeft, want dat kan ik niet vinden. Wel staat er op de onderkant 0412B.. Is dat hem misschien?
Dit is de gele kleur. De nagellak is van Essence in de kleur 51 Mellow Yellow. Leuke naam!
Dit is de blauwe kleur. De nagellak is van Essence in de kleur 74 sure azure. Aparte naam..
 Dit is de lila kleur. De nagellak is van Oriflame in de kleur lavend.
Dit is de roze kleur. De nagellak is van Gosh. De kleur staat er helemaal niet op.. Volgens mijn is het labeltje er afgehaald, want op mijn andere Gosh nagellakjes staan de namen er wel op. Ik heb de naam even opgezocht en als het goed is heet dit lakje Bubblegum.
Dan de Tools die ik heb gebruikt om de patronen er op te maken.
De eerste tool die je ziet is van Essence en zat in een pakketje met 3 sponsjes. Het is een lange, dunne kwastje. Erg handig om fijne lijntjes mee te zetten.
De volgende is eigenlijk een verf kwast. Het zat in een pakket met een schilderij, om daarmee het schilderij te verven. Maar ik gebruik het gewoon voor op mijn nagels, het werkt prima!
Dan heb ik een soort dotting tool. Het zat in een doosje met daarbij een nailart kit/wiel. Volgens mijn is de bedoeling dat je het puntje afknipt en dat er dan lijm uit moet komen? Of niet? Ik heb werkelijk geen idee.. Ik gebruik het gewoon om stippen mee te zetten.
En de laatste is een dotting tool, maar die is veel kleiner dan de vorige. Het is een dotting tool van Essence.

Fijne paasdagen! x

1 opmerking: