Music of the month | maart

zondag 31 maart 2013

Het is het einde van de maand en ik heb een hoop liedjes tussen mijn playlist staan die ik deze maand ontzettend vaak heb beluisterd. Ik zal ze één voor één aan jullie laten zien. 
1. The Script - The Man Who Can't Be Moved.


Ik had echt een lange periode dat ik dit liedje de hele tijd opnieuw aan zette. Echt een super mooi lied! Vooral de lyrics vindt ik erg mooi. 

2. Demi Lovato - Heart Attack 


Dit liedje moest ik toch echt wel 3 keer afspelen voordat ik 'm echt leuk begon te vinden. Ik heb altijd met liedjes dat ik ze 2 keer moet afspelen, haha.

3. The Script - Six Degrees Of Seperation


Ik vind 'm niet zo super leuk worden, maar toch luisterde ik 'm best vaak. 

4. Ryan Beatty - Hey LA


Wat wordt ik toch vrolijk van dit liedje.

5. Bridgit Mendler - Ready Or Not 


Dit liedje heb ik zó vaak afgespeeld, ik was (en ben) er helemaal verliefd op! En de videoclip vindt ik ook nog eens onwijs leuk. 


6. Carrie Underwood - Good Girl


Ik denk dat de meeste mensen dit liedje wel kennen. Het is niet dat ik het liedje helemaal geweldig vindt, maar toch is ie best leuk.. 

7. Taylor Swift - 22


Gewoon een leuk lied, haha. :)

8. Carly Rea Jepsen - Just A Step Away


Dit is het liedje dat ik op dit moment het vaakst afspeel samen met het liedje dat hier onder staat.

9. Matt Simons - With You


Heerlijk rustig liedje. :)


Dat waren alle liedjes die ik deze maand in mijn playlist heb staan en die ik dus het vaakst heb afgespeeld deze maand. Ik ga een 'music of the month' artikel elke maand doen, leuk? :)

Ik ben super benieuwt wat jullie lievelingsliedje(s) zijn, laat het me even weten! Ik zal ze allemaal luisteren. 


♥ 

5 opmerkingen:

  1. Leuk moet je elke maand doen, heb je ook nog favoriete make-up producten enzo?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, eigenlijk niet. Ik gebruik bijna altijd dezelfde make-up producten, dus ik heb niet snel favoriete producten. Misschien dat ik het over een paar maandjes ga doen. =)

      Verwijderen
    2. Zou je dan een keer een filmpje over je alledaagse make-up willen doen?

      Verwijderen
    3. Leuk, kan nu al niet wachten op je filmpjes!

      Verwijderen