Oriflame bestelling | maart

zondag 7 april 2013

Elke maand bestel ik producten in het Oriflame brochure. Zo ook dit keer. Het is nu april en eigenlijk is deze bestelling van maart, maar de bestelling komt altijd de laatste paar dagen van de maand, dus vandaar dat dit artikel niet in maart online is gekomen. 

Tender Care Coconut Protecting Balm
In mijn januari bestelling bestelde ik twee Tender Care lipbalsems. Ik ben echt helemaal gek op de Tender Care lipbalsems, dus áls er een limeted editon van is móet ik hem gewoon hebben! En toevallig is deze in een kokos variant. Kokos vind ik altijd erg lekker ruiken. 

De verpakking ziet er altijd leuk uit: een glanzende, bruine kleine pot met een prachtige logo op de dop.
Zoals je kunt zien op de foto zit er 15 ml van het product in.
De balsem heeft geen kleur, het is absoluut doorzichtig. 
Ik hou van de geur! Het is echt een lekker zoet kokos geurtje. Je moet er maar van houden.

Het enigste nadeel van deze pot is de smalle hals. Het is moeilijker om het product er uit te halen. 

Very Me Eye Crayon (Limited Edition) - White
Ik wilde altijd al een witte jumbo potlood, om het bijvoorbeeld onder m'n oogschaduw te doen zodat de oogschaduw helderder wordt. Of om het te gebruiken in mijn ooghoeken.

De verpakking vind ik mooi simpel, ziet er netjes uit. 
Ik wist alleen niet dat de kleur zó ontzettend zou glanzen.. woow. Er stond wel bij: ''Glinsterende oogschaduwpotloden.'' Eigenlijk wilde ik dat helemaal niet, maar het was een limited edition en ik dacht dat er maar een klein beetje glans in zou zitten.. Niet dus..
Voor der rest is de potlood lekker creamy en is makkelijk aan te brengen en uit te werken.

Oriflame Beauty Eye Liner Stylo - Black
Ik bestelde een mascara (die je zo meteen kunt zien) en daar stond bij dat als je de nieuwe mascara koopt dat de eyeliner stylo voor 70% korting te koop is. Hij was voor €10 naar €2,99 gegaan! 

Ik vindt de eyeliner echt super! Je kunt er hele dunne strepen mee zetten, maar ook dikke strepen.
Waar ik ook heel erg blij mee ben is dat de kleur écht zwart-zwart is. 
De eyeliner droogt snel op wanneer je het aanbrengt. 
Toen ik dit had geswatcht bleef de eyeliner er 4 dagen op zitten! Ik was bang dat als ik me make-up er af zou halen dat je de eyeliner nog zag zitten, maar gelukkig is dat niet het geval. Het gaat er super makkelijk af. 
Ik heb er laatst een winged liner mee gezet en dat ging prima. 

Crystal Nail File
Een vijl moest ik nodig hebben, maar ik kon nergens een goede vinden. Toen ik deze vijl in het boekje zag wou ik hem hebben. Er stond helemaal niks bij over deze vijl, dus ik wist er niet veel over.

Het is een 'crystal nail file', een harde vijl. Je moet echt heel erg oppassen dat je niet te vaak langs je nagel gaat, want voor je het weet is er een heel stuk af. 
Ik vindt de vijl er ook ontzettend leuk uitzien! 

Volume Build Mascara - Prune 
Als laatst had ik een mascara besteld. Het was een nieuwe, dus er stonden 4 bladzijdes vol over deze mascara. Al weet ik dat ze op de foto's nepwimpers gebruiken, ik was er heel enthousiast over.

Toen ik de mascara openmaakte schrok ik van de kleur.. Het was helemaal geen zwart! Je had twee kleuren: Black en Prune. En ik heb Prune.. Terwijl we wel op black vroegen. Ik ga hem terug opsturen en een nieuwe opvragen. Helaas..
Ik kan er dus nog niks over zeggen, hoe ik hem vindt, etc. Misschien dat als ik de zwarte heb en er blij mee ben, dat ik er dan een aparte review over ga schrijven.

De prijzen van elk product dat ik heb gekocht:
Tender Care Coconut Protecting Balm: €10.
Very Me Eye Crayon: van €9 voor €4,49.
Oriflame Beauty Eye Liner Stylo: van €10 met aankoop van de mascara kost hij €2,99.
Crystal Nail File: van €2 voor €1,49.
Volume Build Mascara: van €11 voor €6,99.

4 opmerkingen:

  1. Leuke producten, wil je van die winged eyeliner een tutorial doen? Super leuk namelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die mascara van jou nu. Haha echt grappig. Ik doe er gewoon zwart overheen. Ik vind het wel een goeie. (Heb altijd 3 mascara's over elkaar) haha x

    BeantwoordenVerwijderen