Nails of the week

zaterdag 23 maart 2013

Ik draag meestal twee nagellak kleurtjes in een week en dit keer leek het me leuk om een 'nails of the week' artikel voor jullie te maken. Tegelijkertijd kunnen jullie zo ook een review zien van nagellak kleurtjes. Misschien dat ik dit vaker ga doen, maar dan een nails of the month, want om er nou elke week een artikel van te doen vindt ik een beetje te... Naja, ik weet niet. Misschien doe ik het niet.. Wat vinden jullie? Laat ik maar beginnen. :)

Catrice 030 Meet Me At Coral Island

Het eerste nagellak kleurtje is van Catrice. Dit lakje had ik al erg lang niet meer op gedaan, dus ik had weer zin om hem te gebruiken/dragen. 
Het is een felle, trendy kleur en een heel leuk zomers kleurtje dat zeer populair is. Met 2 lagen dekt hij prima en droogt redelijk snel op. 
Dit is de kleur in de zon. Ik vindt dat het lakje een erg mooie glans heeft.

Catrice 030 Meet Me At Coral Island is voor €2,59 te koop bij kruitvat filialen.

Gosh 606 Early Green

Dit is de derde keer dat ik dit lakje gebruik en ik heb hem een jaar, dus werd het hoog tijd om deze weer eens uit me la te pakken. Ik heb deze foto's net voor dat ik mijn nagellak er af ging halen gemaakt, dus je ziet dat het niet meer zo mooi is.
Dit is de kleur in de zon. Je ziet hier zelfs op mijn middelvinger pen, wat ik er niet af kreeg. 
De kleur is (vind ik) een beetje apart. Het is een soort groen geel kleurtje. De kleur dekt goed in twee lagen. 
Gosh 606 Early Green is voor €7,29 te koop bij kruitvat filialen.

Dit waren de twee nagellakjes dat ik deze week heb gedragen. Moet ik dit vaker doen maar dan een NOTM:  'Nails Of The Month'? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten