Review | Etos young skin producten

zaterdag 2 maart 2013

De verzorg/reinigings lijn van de Etos vind ik erg handig. Elk categorie heeft z'n eigenlijk kleur. Zo kun je meteen zien welk product bij welk categorie hoort. 
Nou kwam ik deze lijn tegen; young skin. En omdat ik dus jong ben, sprak het me erg aan. Maar waarom ik de producten eigenlijk heb gekocht is de beloftes van de producten. Er waren meer van deze lijn, alleen moest ik eerst even deze 3 gaan testen, want als ze me niet bevallen is het zonde om er meer van te hebben. 
Als eerst vielen me ogen op de dagcrème. Er stond namelijk; 'voorkomt overmatige glans'. Oeh, yes! Als ik dagcrème gebruik in de ochtend glanst m'n gezicht erg wat ik niet fijn vindt. En inderdaad! Deze dagcrème is mat. Niet super super mat, er zit een heel klein glansje in. Dat maakt mij niet uit, want ik hoef geen ultra matte gezicht te hebben.
Voorderrest zorgt de dagcrème voor het helpen om de  huidporiën te verkleinen. 
Zoals je kunt zien zitten er veel ingrediënten in. In totaal zit er 75 ml aan crème in wat best weinig is, maar toch ook best handig. Je kunt het zo in je tas stoppen als je een droge huid krijgt. 
De dagcrème is mint blauw en ruikt heerlijk fris. Het trekt ook ontzettend snel in mijn huid. 
Er is ook een tonic van de young skin lijn. Natuurlijk, dit kan niet ontbreken. Eigenlijk omdat ik de dagcrème van deze lijn heb wou ik er gelijk ook iets bij hebben van dezelfde lijn.
Het belooft de huid te reinigen en de huidconditie te verbeteren. Het reinigt iniedergeval mijn huid. Ik vindt het heerlijk om deze aan te brengen, omdat het lekker een fris geurtje heeft en mijn gezicht ook een verfrissende uitstraling geeft. Voor het grootste deel heb ik deze gekocht omdat hij van dezelfde lijn komt. Ik vindt het wel handig om alles van èèn lijn te hebben, omdat ze dan allemaal bijna de zelfde bedoelingen hebben. 
Op de achterkant staat wat de tonic doet, hoe en wanneer je het moet gebruiken, en de ingrediënten. 
Er wordt duidelijk aangegeven dat je het niet dicht bij je ogen aan moet brengen en dat je het niet moet na spoelen met water.
Er zit 200 ml in.
Een scrub! Ik vindt scrubs heeerlijk. Ik ben blij dat ik deze scrub heb gekocht, want ik vindt hem ontzettend fijn! Ik voel echt dat het wat doet. Eigenlijk moet je een scrub èèn keer in de week gebruiken, maar sinds ik 'm heb gekocht gebruik ik hem bijna om de dag.. Oeps. Ik moet gaan afkikken dus!
Deze scrub zorgt ervoor dat hij de dode huidcellen verwijdert en dat hij je huid reinigt en zuivert.
Het gebruik van deze scrub is erg simpel. Je maakt je gezicht vochtig, je brengt de scrub in ronddraaiende bewegingen aan op je gezicht en vervolgens spoel je het af. Je huid zal super 'clean' aan voelen.
Deze scrub is in het zelfde voor maat als de dagcrème, ook 75 ml. 
Wat ik erg leuk vindt is dat er bij elke product leuke bolletjes in zitten. Als je ze uitknijpt zie je nog niks, maar als je ze wrijft zie je de bolletjes. Ik heb een reinigingscrème van de Etos en daar in zitten rode bolletjes, waardoor je het er goed af kunt halen. 
Net als bij deze scrub zitten er ook bolletjes in, blauwe. Voor der rest zitten er kleine witte scrub deeltjes in wat het dus tot een scrub maakt. 
Ik ben erg tevreden over de young skin lijn van de Etos en ik ga alle producten van deze lijn kopen. Het zijn er niet veel. Er is ook nog een Gel en misschien ook nog een nachtcréme? 
Ik vindt het erg fijn dat ze zo lekker fris ruiken en dat ze een frisse uitraling achterlaten op je gezicht.

Er zijn dus meerder categorieën; 
♥Onzuivere huid
♥Normale en gemengde huid
♥Beginnende huidveroudering 
♥Ouder wordende huid
♥Rijpe huid

Als je niet goed weet welke lijn bij je huid past, kun je een test doen om te kijken welke het beste bij je past. Erg handig! Klik hier voor de test!

1 opmerking:

  1. ik had de test gedaan dus ben ik gaan zoeken, toen zag ik dit artikel ik weet nu dus dat het werkt en niet bang hoef te zijn dat het flut is en ik geld uitgeef voor iets dat niet werkt
    bedankt hiervoor

    BeantwoordenVerwijderen