Music of the month | april

maandag 29 april 2013

Er is alweer een maand voorbij en zoals elke maand luister ik veel liedjes. Vooral deze maand heb ik ónwijs veel liedjes zitten luisteren, waardoor er ook ónwijs veel favoriete liedjes bij zaten. Ik moest streng zijn en heb er een hoop tussen uit gevist die ik het áller leukste vind, want anders is dit artikel wel erg lang.

Ingrid Michaelson - Everybody
Dit was mijn eerste lied van de maand die ik heel vaak heb geluisterd. 

Anjulie - Brand New Chick
Deze maand heb ik veel films gekeken en in de film 'so undercover' kwam dit liedje in voor. Ik pakte meteen me Shazam app om het liedje te achterhalen. 

Vinzzent - Dromendans
Op een schooldag ging ik beneden me brood smeren en hoorde ik dit liedje op de radio. Ik werd er zó vrolijk van dat ik me Shazam app pakte. 

Selena Gomez - Come & Get it
Selena heeft een nieuw nummer. Het is best apart, maar wel leuk. 

Avril Lavigne - Here's to never
Ik weet niet meer hoe ik op dit nummer kwam, maar ik vind 'm super leuk! :)

Nick & Simon - Julia
Dan is er nog een Nederlands lied die ik deze maand vaak heb geluisterd en dat is Julia van Nick & Simon. Hij wordt super vaak gedraaid op de radio! Je hebt er ook andere versie's van in andere namen, iris bestaat ook, maar Julia is de officiële en vindt ik ook leuker. 

Miley Cyrus & Justin Bieber - Overboard
Op tv was het programma 'Justin Bieber - Never Say never'. Ik had het opgenomen en laatst terug gekeken en kreeg er traan ogen van.. 
Dit liedje kwam er in voor en ik pakte weer me Shazam app.. Ghehe. :)

Eva Luitsz - You Deserve It
Vrijdag bleef een vriendin van mij slapen en ze zei dat ze een leuk lied kende. Ze zette 'm op en het was inderdaad een leuk lied! 

LOL - Heart On Fire
Ook heb ik deze maand de film 'LOL' weer een keer gezien. Heeel lang geleden heb ik die film gezien in de bioscoop, maar ik kon die niet goed volgen omdat het heel rumoerig was in de zaal.. En eindelijk heb ik hem weer gezien! Ik ben VERLIEFD op deze film!!
(Alweer een film met Miley Cyrus er in, net als 'so undercover'. Jup, i love Miley.)

Rock Mafia - The Big Bang
In de film LOL kwam dit liedje er in voor. 

Will.i.am & Miley Cyrus - Fall Down
Net heb ik dit liedje ontdekt, en ben er nu al helemaal verliefd op! Hihi.. 

 


Alsnog waren dit veel liedjes.. Alhoewel ik bijna de helft niet in het artikel heb gezet.. Haha.
Dit waren mijn favorieten/lievelings liedjes van deze maand, wat zijn die van jullie?

Bron afbeeldingen: WeHeartIt
Music of the month | maart

1 opmerking: