Swatches | Catrice Candy Shock Nail Polish

zondag 28 april 2013

Catrice heeft 4 pastel kleurige nagellakjes in haar limited edition van deze maand. namelijk de Candy Shock. 
De naam zegt al hoe de limited edition er uit ziet: suikerspin, zoet, zacht.. 
Ik zag het 'vakje' liggen van deze limited edition, en ik kan je vertellen.. ik werd spontaan verliefd.. Ik werd vooral erg enthousiast over de nagellakjes. Wat een mooie zachte kleuren! Zelf heb ik niet veel pastel lakjes in me collectie. Vooral de oranje en gele kleuren heb ik niet, en ik vond ze best uniek. 

De Candy Shock limited edition bevat dus 4 kleuren nagellak. Alle 4 zijn het heel lichte pastel tinten.

Van links naar rechts: C01 I Scream: Ice Cream! - C02 Play It Blue - C03 Bring Me Peach - C04 Vanilla Love. 
Achter op de flesjes staat 'Apply 2x' dit doet Catrice wel vaker en houd dus in dat je minimaal 2 laagjes nodig hebt. Ze hadden er beter 'Apply 3x' van kunnen maken, omdat je toch echt wel 3 laagjes nodig hebt om het te laten dekken.

Ik heb er natuurlijk swatches van gemaakt. Ze zijn allemaal met 3 laagjes gelakt, behalve de lila kleur. Ik heb na elke laag een foto gemaakt, in de zon en uit de zon, zodat je de dekking na elke laag goed kunt zien en ook de belichting hoe het er in de zon uit ziet. 

C04 Vanilla Love


Zo licht heb ik geel nog niet gezien. In het flesje zie je een subtiele shimmer, maar die zie ik op de nagels niet terug. Het heeft een prachtige glans.

C03 Bring Me Peach

Deze peachy kleur vind ik wel leuk, maar ik had gehoopt dat hij iets lichter zou zijn. Het droogt mat op.

C02 Play It Blue

 Dit is een baby blauwe kleur en droogt semi mat op.

C01 I Scream: Ice Cream!

 Geweldige naam! Lila van kleur en bevat een roze shimmer. Ik vond dat bij deze 2 laagjes voldoende waren.


Wauw.. Wat zijn de kleuren toch mooi! Ik weet zeker dat ze nóg mooier zullen staan als je lekker bruin bent. Alls je dan een pastel kleurtje op hebt springen ze er helemaal uit!
Ik ben onwijs blij met deze lakjes en ik weet zeker dat ik ze veel zal dragen deze lente/zomer.

De Catrice Candy Shock is er van begin april t/m half mei verkrijgbaar. De lakjes kosten €2,69 per stuk.




2 opmerkingen:

  1. Mooie foto's, leuke review & swatches!
    Ga binnenkort nog maar even bij Kruidvat kijken :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt!
      Ik vindt het erg leuk dat je het leest en iets achter laat. =)

      Verwijderen