Oriflame bestelling | april

dinsdag 30 april 2013

Een nieuwe bestelling van Oriflame. Dit keer heb ik eigenlijk maar 2 'nieuwe' producten erbij gekocht. Ik kocht 3 andere producten die op waren en ik fijn vind, dus ik wou ze opnieuw bestellen. 

Optimals Foaming Cleanser

 Deze cleanser heb ik al een keer gehad en raakte op. Ik vind hem zo fijn dat ik 'm opnieuw bestelde.
 Deze cleanser is bedoeld om al het vuil en overtollige talg te verwijderen. Je brengt het aan in ronddraaiende bewegingen op een vochtig gezicht waardoor er een soort van schuim ontstaat.

Crystal base & top coat 

Dit product had ik ook al eerder en was opgeraakt. Het is een base & top coat in 1. Ik vind het super handig dat het 2 in 1 is, alhoewel ik altijd als base coat een nagel verharder gebruik.
Wat ik dus erg fijn vindt is dat het een 2 in 1 product is, het droogt snel op, en het kwastje vindt ik handig.

 Tender Care Lip Balm 

Ook deze lip balsem had ik eerder. Dit is dezelfde lippen balsem als de Tender Care dat in een potje zit, en dat is mijn favoriete lippen balsem. Maar omdat een stick variant hygiƫnischer is gebruik is deze veel buitenshuis.
Deze lippenbalsem laat een lichte glans op de lippen en het is niet getint.

 Nail Food

Mijn nagels zijn mega slap! Ze breken veelte vaak af, ik krijg super vaak een '2e nagel', en ik kan ze gewoon niet lang laten groeien.. Ik probeer veel dingen voor me nagels waardoor ze sterker worden.
In het Oriflame brochure zag ik de 'nail food'. Er stond bij: 'Natuurlijke bessenolie herstelt en revitaliseert verzwakte nagels. Dagelijks aanbrengen voor de beste resultaten'.
Nu heb ik het nog maar 2 keer gebruikt, omdat ik ze laatst heel kort heb geknipt. Dus ik kan nog niet vertellen of het echt werkt.

Veryme Metaliner

Deze eyeliner heb ik al vaker gezien in het boekje (wel raar, want er staan Limited Edition bij.. Naja.), maar elke keer had ik het doorgekrast omdat ik al te veel op me lijstje had staan. Nu heb ik het wel besteld en ben er super blij mee. Het is zo'n mooie kleur!
'Vloeibare eyeliner in intense metallic kleuren. Stylo applicator voor precieze lijntjes in een handomdraai. 3,5 ml.'
Je hebt deze ook in het zwart, blauw en zilver.
Het enigste nadeel vindt ik dat er aan de zijkanten meer product zit dan in het midden. Dat kun je goed zien op de foto.
Ik ga van de week proberen om er een winged liner mee te zetten.

De prijzen van elk product dat ik heb gekocht:
Optimals Foaming Cleanser: €12.
Tender Care Lip Balm: van €10 voor €3,99.
Crystal base & top coat: van €8 voor €4,99.
Nail Food: van €8 voor €4,99.
Veryme Metaliner: van €9 voor €5,99.`

Oriflame bestelling | maart

3 opmerkingen:

  1. Leuke producten, en ze zijn best erg afgeprijst! Kan je misschien die Veryme Metaliner reviewen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dat ik het dan ga gebruiken met foto's erbij of zo? :)

      Verwijderen
    2. Ja, zoiets. Of in video vorm ;p

      Verwijderen