Persoonlijke update: vakantie, filmpjes maken and questions

dinsdag 30 april 2013

Ik bedacht me om een persoonlijke update artikel te gaan maken, gewoon om over andere dingen te praten.
Mijn vakantie is begonnen, ik wil filmpjes gaan maken voor me blog en ik heb vragen voor jullie. Genoeg om over te kletsen dus! 


De vakantie is begonnnen: YES! Ik heb het erg nodig, ik was letterlijk leeg en moet me batterij weer opladen. 
Deze vakantie ga ik niet heel erg veel doen. Ik ga Koninginnedag vieren, shoppen, afspreken en veel bloggen. Ik heb het idee dat ik maar één week vakantie heb, want alles wat ik net heb opgenoemd ga ik deze week doen, maar wat ik volgende week ga doen weet ik nog niet. 

Het weer wordt gelukkig al beter deze weken, yeah. Ik kan niet wachten om weer zonder jas de deur uit te kunnen! In korte broekjes, tank tops en slippers! YES PLEASE.
Door de vakantie kan ik nu veel tijd gaan besteden aan me blog. Ik kreeg vragen of ik filmpjes wil gaan maken. Jaa, dat zal ik zeker doen! Zelf wou ik dat ook al erg graag. Vandaag (dat is nu ik dit type maandag) heb ik een filmpje opgenomen. Eigenlijk wilde ik filmpjes maken al veel eerder, maar omdat ik het filmpje zelf niet kan bewerken kwam het er dus niet van. Nu wilt me vriendin samen met mij het filmpje bewerken, want zij kan het namelijk wel. Super lief van haar! Ik zal goed op letten hoe het moet, zodat ik het voortaan zelf kan. :)

En omdat ik filmpjes ga maken heb ik wel ideeën nodig. Dus wat zouden jullie willen zien? Vandaag heb ik me everyday make-up gefilmt, maar ik doe best vaak andere looks. Ik heb dus niet echt één standaard everyday make-up. Dus daar ga ik er meer van filmen. Maar weten jullie andere dingen voor me filmpjes? Laat het achter, ik wil het graag weten! :)
En hebben jullie nog ideeën voor artikelen wat jullie graag willen zien? Laat alles achter wat je maar wilt zien!
Misschien is het leuk om aan het einde van de vakantie een artikel te maken over wat ik de 2e week van de vakantie allemaal heb gedaan. Dat ik daar allemaal foto's van ga maken of zo iets? Net zo als instagram, maar dat ik dan meer foto's ga maken. Daar zit ik nog over na te denken..
Of misschien moet ik iets veranderen aan me blog? Naja, laat alles achter! Ik heb ideeën nodig!

Gaan jullie nog iets leuks doen in de vakantie?

2 opmerkingen:

  1. Super leuk!
    Een paar ideetjes; misschien kun je elke maand wat verzamelen van wat je hebt opgemaakt, je kunt misschien gaan vloggen deze vakantie, een dagje met jou als je aan het bloggen bent filmen, nouja ga zo maar door haha.
    Ik hoop snel een filmpje van je te zien, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen