Filmpje | Shoplog: bigbazar, kruitvat, jezz, house of shoes, bruna & Cyrina mode

woensdag 8 mei 2013

Ik heb vandaag een filmpje opgenomen, namelijk een shoplog. Sorry voor de rare belichting want ineens deed de belichting het super raar met uploaden.
En ik ben super slecht in filmpjes maken (het praten), ik moet het allemaal nog even gaan leren en zo, haha.
Veel heb ik niet gekocht, maar ik vond dat ik wel leuke spullen heb gekocht en wilde het wel graag met jullie delen. En ook gewoon omdat ik filmpjes wil gaan maken voor me blog, dus dan komt een shoplog goed van pas, haha.
Laat me weten of je meer shoplogs wilt zien. Enjoy! xo

Abonneer ook gelijk even op me kanaal. 

4 opmerkingen:

  1. Leuk filmpje hoor, alleen zoals je zelf al zegt het praten moet je nog even leren. Niet verkeerd bedoeld hoor! ;$ Ik doe het niet na.
    Leuke spullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa inderdaad haha, het is super moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Komen er binnenkort nog posts online? ;$

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik ben er druk mee bezig! Als het lukt komt hij morgen online! :)

      Verwijderen